Răspunde la subiect  [ 27 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
niste sfaturi pt achizitionarea unui twingo 
Autor Mesaj

Membru din: Ian, 2013
Mesaje: 11
Nr: cj 13 ylg
salutare dragi posesori de twingo, sunt nou pe forum , si as dori daca se poate sa imi dati niste sfaturi: vreau sa achizitionez un twingo, si modelul preferat ar fii cel cu trapa panoramica de sticla (singurul care ma atrage ar fi Initiale de Paris).sunt dispus sa dau cam in jur de 1500 de euro pe unul si neinmatriculat, am gasit cv prin germania. acum ma intereseaza motorizarea, pt. ca am vazut ca au diferite motorizari. ce sfaturi imi dati pt. motorizarile ce sunt puze pe twingo, si care au consumul mai bun si fiabilitate mai buna, poate nu ma exprim prea bine dar intelegeti voi. in legaturile cu jantele eu din fericire am un set de jante pe 15" : smoor roadster ful croom, et.25/ 8j. cu,cauciucuri dunlop sp sport p9000 pe fata 195/45/15.si imi intra foarte bine, pt ca am avut okazia sa am un twingo 2 zile si le-am incercat , acum pe spate am 215/45/15 si ma gandesc daca o sa imi intre.astept orice sfat cu mare placere si as fi recunoscator daca ma-ti ajuta. atasez doua poze cu jantele si astept pareri. va doresc o zi buna


Fişiere ataşate:
capace.jpg
capace.jpg [ 43.91 KiB | Vizualizat de 2734 ori ]
c0b0e5aabbe63228235a1bbb154611e8-6177516-1000_1000.jpg
c0b0e5aabbe63228235a1bbb154611e8-6177516-1000_1000.jpg [ 140.31 KiB | Vizualizat de 2734 ori ]
1ef2d737097ed284b850647bb4c6fabd-6177516-1000_1000.jpg
1ef2d737097ed284b850647bb4c6fabd-6177516-1000_1000.jpg [ 213.31 KiB | Vizualizat de 2734 ori ]
10:55, 16 Ian 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
La varianta Initiale Paris exista

- 1149 cm3, 8 valve, 43 kw, motorizare D7F cu extensiile 700, 701, 702 etc in functie de normal de poluare
- 1149 cm3, 16 valve, 55 kw, motorizare D4F cu extensiile 702, 704 etc in functie de normal de poluare

La 8 valve este un motor mai simplu, alt ecu si mai putin electronica avand un corp clapeta actionat prin cablu, pe cand la 16 valve este electronic.

Fiabilitatea este la fel la ambele motorizari dpdv mecanica.


11:06, 16 Ian 2013
Profil YIM WWW

Membru din: Ian, 2013
Mesaje: 11
Nr: cj 13 ylg
ms mult giga , dar presupun ca 16 valve are un consum mai mare un pic decat cel de 8 valve dar si puterea mai mare, dar asa se observa diferenta de la 58 la 75 de cai , precum si consumul,
stima


11:09, 16 Ian 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Da, consumurile sunt diferite.
Vrei putere, trebuie generata din ceva, in cazul nostul, din benzina.


11:12, 16 Ian 2013
Profil YIM WWW

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Frumusele jante. Cat despre partea de alegere, ia-ti ce doresti. Toate astea tin de preferinte si buzunar.

Recomandat sa iei peste 2000 (face lift-ul adica) ca au tabla galvanizata iar din acest punct de vedere scapi de orice problema referitor la rugina. La nivel de motorizare la fel....ce te incanta mai bine.

Cu privire la consum depinde ce trasee ai, pe unde mergi si in ce interval orar. De ex. astazi in jurul orei 9 mi-a luat mediu 11.2% - o sa zici ca este enorm, insa spune-mi ce consum ai vrea sa ai cand faci 4 km in 50 min ? (adica de la Diham pana pe Calea Floreasca). Daca masina mai mult STA decat sa mearga...ce poti sa ii faci la consum? Asta e orasul, astea sunt conditiile, iar cand ploua toata lumea merge cu masina. :mrgreen:

Cu privire la Initiale Paris este frumusica. Am vrut sa imi pun interior de piele insa momentan sunt in dubii (se poate gasi la francezi un interior de piele complet)

Sincer mi-as lua din interior de piele (doar ca efect - imagine) insa acum 2 zile am avut ocazia sa ma urc intr-una care nu a avut motorul pornit si mi-a inghetat spatele instantaneu pe pielea aia - si era destul de rigida - tare.
Pe de alta parte se incalzeste destul de repede masinuta, nu pot sa zic, insa nu vreau nici sa tremur pana se intampla asta. Iar vara pot GARANTA ca dupe ce masina sta la soare pielea aia arde la propriu, ori pana se raceste disperi in masina (chiar daca ai si AC - pentru ca daca il dai la maxim ai alte probleme). Apropo de AC este o optiune care sa o pui pe primul loc. O sa regreti mai tarziu - este chestie de bun simt si confort elementar - nu mai este un lux.
Avantaje piele: Arata FRUMOS (pot spune superb), insa alte avantaje nu prea are. Ar mai fi unul - pielea de pe portiere (o fasie mica) este utila in cazul fumatorilor - eu am disperat plush-ul ala cu tigarea - asta este, nu nimeresc din prima geamul :mrgreen: Cred ca pielea la faza asta este ceva mai rezistenta (sau cel putin se poate reconditiona mai usor).

La nivel de fiabiliate a motoarelor atat 8V cat si 16V sunt fiabile. Scuza-l pe colegul Gica care are o "problema" cu motorizarea cu 16V (invidia asta e :mrgreen: ).
Acuma la 16V faptul ca are consum cu 1l% maxim 2l% mai mult fata de fratiorul mai anemic cu 8V, unii zic ca fac o afacere cand cumpara 8V insa cand ai nevoie de putere tragi de, motorul ala cu 8V ca de un caine mort (de la 57 - 60cp la 75cp ESTE O DIFERNENTA CARE SE SIMTE). Ca o parere personala la 8v pica MAI DES motorasul pas cu pas, decat corpul clapeta la 16V (e adevarat ca la 16v cand pica este f scump) - dar doar 2 cazuri am auzit de cand am eu masina - 2005. Insa la 8V este jale.

Trapa de sticla nu este doar la Initiale, este la ORICE MODEL - a fost o optiune extra (vreo 700 euro costa la vremea respectiva), optiune NEINCLUSA intr-un pachet anume.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


11:19, 16 Ian 2013
Profil YIM

Membru din: Ian, 2013
Mesaje: 11
Nr: cj 13 ylg
ms frumos de sfaturi , cred ca, consuma, pt ca am stat in cj 27 de ani si stiu traficul si am avut masini numai cu motoare intre 1600 si 2000 benzina, si imi lua max 12 si de aceea ma mira ca micutul asta ia 11 , cat un logan mcv, 1.6 16 valve(si am condus loganu 2 ani zi de zii si mai mult de 11-12 nu imi lua ).referitor la initiale de paris nu imi trebuie neaparat , pielea ca eu sincer o urasc, imi place ca este fuul , are trapa (unele dintre ele, nu toate),ac. , cam tot ce as dorii .si pe mine pielea ma dispera dar cum am mai zis are cam tot ce imi trebuie pt o buburuza de oras. daca as gasi una ,sa nu fie initial de paris , sa aiba geamuri, ac. , trapa panoramica, proiectoare, as luau-o. referitor la facelift, care este diferenta dintre ele optic, sa imi dau seama de acum inainte.
ce-a din poza care am conduso si am pus jante pe ea ,este din 2004-2005 , si avea cutie automata sau triptonica ce o fii ea, dar vreau sa zic ca masina arata bine ,dar cand am ridicat-o pe cric sa indoit pragul ala ,de am crezut ca rup tot masina pana am pus o janta sa vad daca freaca ,au oare pragurile atata de moi?
va multumescsi stima


11:39, 16 Ian 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Citat:
extensiile 700, 701, 702 etc in functie de normal de poluare


PS Gica alea NU SUNT extensii de poluare ci se refera la tipul motorizarii si optiunile acesteia respectiv softul din ele.

Diferenta intre D4F 701 D4F 702 si D4F 708 ? Toate motorizarile din exeplul asta sunt euro 4. Diferenta o face ca unul are injectie Magneti Marelli 5NR al 2-lea are injectie magneti Marelli 5NR2 si al 3-lea are injectie Siemens SIM32.

Sunt D7F 701 si D7F 701 care au injectii Sagem Safir 1 sau 2 si Siemens Sirius 32

Citat:
au oare pragurile atata de moi?


La ORICE masina ii indoi pragul daca nu pui cricul sub punctul de ridicare. Pragul exterior este o tabla relativ subtire - rezistenta este pragul interior - care este chiar gros.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


11:41, 16 Ian 2013
Profil YIM

Membru din: Ian, 2013
Mesaje: 11
Nr: cj 13 ylg
deci sfatul vostru este sa ma indrept spre 16 v , asa ma gandesc si eu , si as vrea sa gasesc cu optiunile aferente (geamuri, trapa, ac, proiectoare.).si nu mi-ai rasp la partea referitoare cu faceliftul si diferentele.
in legatura cu , cricu si partea de montare ,crede-ma ca stiu unde vine ,am schimbat la jante si roti la viata mea de m-a luat saracia si nu am patiti la nici una ca la asta ,ca are sii locasuri de montare din cate am observat si mai tin minte, dar degeaba, poate masina aia a luat multa umiditate sau nu imi dau seama,oricum asta ar fii o mica prb. stima


11:47, 16 Ian 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 1949
Localitate: Bucuresti
Nr: B-112-TGO
Sa-ti iei cu aer neaparat si 16V. Restul chiar daca nu le are le mai poti pune. Cat despre rugina, sunt solutii si acolo. Vara la o bere ii poti face un tratament antirugina. Bafta.
PS. chiar sunt curios sa urmaresc acest subiect al achizitionarii unui 16V cu Aer ca am avut niste dispute cu tine BUBU legat de la cat te duce o astfel de achizitie. Urmarim subiectul si ne pronuntam dupa, DA?

_________________
Fun Twingo


12:07, 16 Ian 2013
Profil

Membru din: Ian, 2013
Mesaje: 11
Nr: cj 13 ylg
o sa imi iau cu siguranta , acum sa gasesc ce vreau eu (trapa panoramica de sticla-neaparat ,ac , proiectoare ,si un 16 valve si jantele care asteapata de o jum de an sa fie incaltate pe un twingo : :P )


12:11, 16 Ian 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
@BUBU

Cum adica PS?

Bubule, intotdeauna scrii foarte mult, fooooooaaaaarteeeeeeeeeeeee mult si nu inteleg de ce. Ai auzit de simplu si la obiect?

Sa-ti explic cam cum sta treaba la RAR pentru modelul D7F cele mai des intalnite, in Romania:

Daca te duci cu o motorizare:

D7F 700 => EURO 2
D7F 702 => EURO 3
D7F 704 => EURO 4

"Diferenta intre D4F 701 D4F 702 si D4F 708 ? Toate motorizarile din exeplul asta sunt euro 4. Diferenta o face ca unul are injectie Magneti Marelli 5NR al 2-lea are injectie magneti Marelli 5NR2 si al 3-lea are injectie Siemens SIM32."

Cu degetele tale ai acelasi lucru acelasi lucru 700, 702, 704 etc inseamna ecu diferite, adica o sonda lambda in plus, alte harti etc.

Ex. D7F 700-ele are doar o sonda, D7F 702-ul are 2 sonde si tot asa.


@Octavi4n
Twingo se ridica cu cricul din dotare dintr-un singur loc care-ti permite sa ridici ambele roti odata (vezi atasament)
Eu nu te sfatuiesc nimic, eu iti zic parerea mea stricta si anume ca eu prefer 8 valve pentru simplitate.


Fişiere ataşate:
renault_twingo_1_2_16v_privilege_96635334251301578.jpg
renault_twingo_1_2_16v_privilege_96635334251301578.jpg [ 235.49 KiB | Vizualizat de 2713 ori ]
12:11, 16 Ian 2013
Profil YIM WWW

Membru din: Ian, 2013
Mesaje: 11
Nr: cj 13 ylg
ms mult de informatie , ei cei drept ca eu ,numai de acolo nu am ridicat masina si cred ca este vina mea, un lucru bun de stiut ca se ridica amandoua rotile de acolo. ms muult.stima


12:25, 16 Ian 2013
Profil

Membru din: Ian, 2013
Mesaje: 11
Nr: cj 13 ylg
mai am o intrebare , oare rup directia cu jantele care le am pe 15 8j? ca sunt tre curios precizes ca anvelopele sunt fata-195/ 45/ 15 si spate- 215/45/15.
ast vreun rasp
stima


16:12, 16 Ian 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 1949
Localitate: Bucuresti
Nr: B-112-TGO
Parerea mea este ca da.

_________________
Fun Twingo


16:48, 16 Ian 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Nu rupi nimic, stai linistit, insa o sa se simta la consum si probabil o sa iti uzeze mai repede articulatiile care si asa sunt anemice. Totusi cu combinatia asta 195/ 45/ 15 + 215/45/15 o sa ai probleme cu ABS-ul si mai ales cu politia - rotile pe 15 deja se vad ca sunt mai mari.

Cum le-am zis si altor colegi. Toate sunt PERFECT pana iti iei prima amenda si primul talon suspendat. pe urma singurel o sa te calmezi. Daca ai bani de aruncat in conturile politiei romane o sa o mai faci.

Amuzat este ca in genreal exact pe cei cu nereguli ii cam opresc - au fler "bajetii" de la militie.

Este ILOGIC sa pui cauciucuri mari pe masina doar ca ai niste jante.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


17:46, 16 Ian 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
Bubu zice ca nu strici directia , eu zic sa mergi cu ele cam 15.000km apoi sa te uiti cat costa o caseta de directie ;)

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


10:53, 17 Ian 2013
Profil YIM WWW

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Cat poate sa coste? :mrgreen:

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


10:59, 17 Ian 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Feb, 2012
Mesaje: 171
Localitate: Bucuresti
Nr: B112URC
voi care va dati cu parerea, pun si eu aici o intrebare (scuze octavi4n) o combinatie janta 15,j 6,5, anvelope 175/50/15 ce efecte negative poate aduce masinutei?

_________________
transport oriunde in tara si din tara
www.kriket.ro


13:20, 17 Ian 2013
Profil YIM WWW

Membru din: Ian, 2013
Mesaje: 11
Nr: cj 13 ylg
nu este nici o prb , pai de aceea zic sii eu , ca daca pun o janta pe 15 cu ,cauciucuri cu talon 45 ii la fel de inalta precum cea pe 13 cu talon de 65-70, ce difera este doar ca cauciucurile mele sunt pe 195 fata exceptand pe cel din spate care stiu ca este cam mare , si cele pe 13 sunt pe 165 cred , zic asa informativ. stima


14:05, 17 Ian 2013
Profil
moderator
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 972
Localitate: Bucuresti
Salutare,
Conteaza cat e de rigida masina, implicit talonul cauciucului.
Referitor la caseta de directie, sunt cu Scriciu. Cred ca am schimbat 4 casete de directie pana acum :)


14:53, 17 Ian 2013
Profil YIM WWW
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 27 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron