Răspunde la subiect  [ 61 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4  Următorul
MM 39 AOW 
Autor Mesaj
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
Nu e map-ul , e senzorul de temperatura de aer aspirat, si mie mi s-a parut ca e map-ul. Mapul e sus in stanga. La modelul asta l-au bagat exact in coarnele de la admisie ....l-au scos din corpul clapeta.

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


20:46, 31 Ian 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
Vezi ce eroare iti da cand se aprinde becul magic....

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


20:47, 31 Ian 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Asa e, nu e map e iat. :lol:


10:12, 01 Feb 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2014
Mesaje: 44
Problema e de la senzor MAP sau cel din poza e senzor MAP?


13:47, 02 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 253
Nr: B 987 MHN
Pai din ce inteleg eu tu ai rupt o clema de la senzorul de temperatura iat, dar eroarea o sa o dea senzorul de presiune map (vacuum din admisie) ca ala inregistreaza o valoarea aiurea pentru ca motorul trage aer fals.

Cel mai simplu dai jos senzorul, ala rupt, vezi ce scrie pe el dai search pe google ca sa stii ce sa ceri la magazinul de piese si aia cumperi.


13:57, 02 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2014
Mesaje: 44
La capitolul erori nu stam bine....
1: elm327 pe bluetooth nu se conecteaza
2: alta diagnoza pe cablu zice o valoare ciudata la map.... cam aceiasi, indiferent daca accelerez sau nu... asta e aer fals?

Cu motorul rece se manifesta foarte putin, cu motorul cald se scutura cand accelerez sa merg normal. Ma lasa sa merg "frumos ca pensionarii".
Cand o las cateva minute pornita in stationare clipeste martorul de poluare. Daca o ambalez la liber scoate un miros ciudat. Mi-au zis 2 mecanici ca moare catalizatorul.
Sondele lambda sunt ok pe diagnoza.

Incerc senzor de temperatura cu silicon, sau senzor nou?

Multumesc.

ps: meritati sa faceti o baita la limba in tuica de maramures :D


14:16, 02 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Senzorul de temperatura poti sa-l scoti afara din locului si sa pui un dop pentru test.

Martorul antipoluare are multe semnificatii, cauta diagnoza RENAULT (Clip, DDT).

Ce erori iti da pe Torque?


16:59, 02 Feb 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 253
Nr: B 987 MHN
Eu as zice sa rezolvi intai cu senzorul ala poti sa-l si lipesti, dupa aia stergi erorile si vezi ce iti mai apare. Catalizatorul bun prost ar trebui sa mearga motorul cum trebuie, la mine la cat ulei a mancat e praf, la propriu ca e si spart dar a trecut de itp, in mod miraculos. :D


20:15, 02 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2014
Mesaje: 44
Fost la om care a lucrat multi ani la reprezentanta locala Dacia Renault. Are Renault Clip.
A lucrat si pe la fisele de bujii. 15 minute prea multi lei.
Maine ii duc bobina de inductie noua (e cea cu fisele fixe in ea).
E al doilea care o aude si se gandeste la test de compresie.....
130000 km, din 2004.
Mai are capetele de bara si pivotul de uzina pe stanga.... doar atat tine motorul asta economic?
:(


20:23, 02 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 253
Nr: B 987 MHN
Tine mult mai mult, dar f f f putine sunt intretinute cum trebuie, a mea are 150000 si are compresie super ok, si merge bine dar pierde ulei pe la toate incheieturile ca a avut schimburi de ulei la 30000+km. :(

Sa faci un test de compresie ca sunt tare curios, eu am cam 170psi pe toti cilindrii.


20:47, 02 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
bogdan1337 scrie:
Fost la om care a lucrat multi ani la reprezentanta locala Dacia Renault. Are Renault Clip.
A lucrat si pe la fisele de bujii. 15 minute prea multi lei.
Maine ii duc bobina de inductie noua (e cea cu fisele fixe in ea).
E al doilea care o aude si se gandeste la test de compresie.....
130000 km, din 2004.
Mai are capetele de bara si pivotul de uzina pe stanga.... doar atat tine motorul asta economic?
:(


Nu are nici o relevanta faptul ca acel om a lucrat la reprezentanta, poate era la depozit.
Ce a lucrat mai precis la fise?

Exista o ordine de investigare a problemelor in functie de simptome, iar la multe dintre ele testul de compresie este unul dintre ele, iar asta nu inseamna ca este motorul prost.

Ce treaba are pivotul cu motorul?


21:37, 02 Feb 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
mihnea987 scrie:
170psi


~11 bari, nu este rau.


21:39, 02 Feb 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2014
Mesaje: 44
Pai pivotul rezista mai mult decat motorul?

Se ocupa mai ales de motoare omul.

A scos fisele pe rand, cu motorul pornit, a ascultat scanteia, a ascultat rateurile cu fisele conectate si cu fisele scoase pe rand. Au cam semanat acele rateuri.
Dupa aceea a pus si diagnoza.


22:43, 02 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Da, se poate sa reziste un pivot mai mult decat motorul in anumite conditii.


22:46, 02 Feb 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2014
Mesaje: 44
Rezolvat cu inlocuire bobina inductie cu fise bujii.
Spor.


08:19, 04 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
se pare ca motorul castiga in fata pivotului :lol:

uraaa


21:15, 04 Feb 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2014
Mesaje: 44
Schimbat becuri in bloc martori. totul ok.
Schimbat 3 din 4 becuri in vitezometru. Ziua totul ok, se vad mai bine decat cele 2 vechi. Cu pozitii aprinse se vad foarte slab si cel vechi (lasat in dreapta) si mai slab. Parca le vedeam mai bine inainte.
Nu le ajunge tensiunea de dim? Se poate regla ceva? Sau bag leduri si m-am scos. Dar leduri de care?

Succeseeeee :)


08:53, 09 Feb 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Leduri de care vrei si-ti incap acolo


20:34, 09 Feb 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2014
Mesaje: 44
Se poate face ceva cu pedala de ambreiaj pe 1.2 16v?
Imi pare exagerat de tare, comparand cu servoambreiaj.


14:57, 19 Mar 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 253
Nr: B 987 MHN
E de la placa de presiune, ambreiajul nu e reglabil din pacate. Eu as vrea sa fie al meu mai tare ca acum e prea moale nu groaznic ca unul hidraulic dar nici mult mai breaz. Prefer ambreiajele tari si cu cursa scurta.

Daca era usor de schimbat ti-l dadeam pe al meu cu cea mai mare placere. :D


18:05, 19 Mar 2015
Profil
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 61 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4  Următorul

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron