Răspunde la subiect  [ 8 mesaje ] 
Alternator 
Autor Mesaj

Membru din: Noi, 2013
Mesaje: 16
Nr: is-08-gpt
Buna dimineata.
De ceva timp am inceput sa am probleme cu alternatorul. Cand stau cu motorul pornit la relanti mi se sting farurile si afisajul electronic, cand o turez isi revine, insa cand ajunge din nou la relanti aceeasi problema: Nu-mi incarca alternatorul? sau e bateria slaba?
Cu motorul pornit am scos borna + de pe baterie si acesta ramane pornit, deci alternatorul incarca, problema ar putea fi sa nu incarce destul.
Am cumparat un alternator de la un membru de pe forum din alt judet, insa am omis faptul ca la c06 sunt mai multe tipuri de alternatoare. Al meu este (zic eu) un tip mai vechi, cel care are cureaua de transmisie ca la dacie, cel pe care l-am cumparat e pentru curea cu caneluri.

p.s. - Tin sa precizez ca bateria mea este foarte anemica (cumparata in urma cu 5 luni) , motiv pentru care in ultima vreme twingo-zaurul meu a pornit numai impins.

BATERIA? sau ALTERNATORUL?


04:27, 10 Dec 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
Cu un aparat de masura iti dai seama imediat care este problema.

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


07:35, 10 Dec 2013
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Niciodata sa nu mai scoti borna in mers.

Carbunii de la regulatorul de tensiune sunt pe duca. Cat de curand o sa moara de tot.


20:18, 10 Dec 2013
Profil YIM WWW

Membru din: Noi, 2013
Mesaje: 16
Nr: is-08-gpt
regulatorul de tensiune = releul de incarcare ?


05:09, 11 Dec 2013
Profil

Membru din: Mai, 2012
Mesaje: 14
regulatorul de tensiune la broasca este electronic si are pe el carbunii-perie.
cu 8 lei si putina indemanare rezolvi problema( e bine sa deconectezi bateria cand incepi operatiunea).
nu recomand cei turcesti, poti gasi la al-padrino carbuni de calitate.


13:53, 11 Dec 2013
Profil

Membru din: Noi, 2013
Mesaje: 16
Nr: is-08-gpt
ms mult ... insa eu sunt din iasi, nu stiu de unde pot lua carbuni, unde ii pot schimba ... nu am pistol de lipit ... insa carbunii mei au aprox 4 cm si sunt (cu siguranta) de doi cm inafara iesiti pentru ca le-am taiat din lamele si i-am introdus in interior pentru a fi lipiti de rotor.
P.S. - i-am schimbat bateria si tot asa face.


19:50, 12 Dec 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Mar, 2014
Mesaje: 85
Localitate: Bucuresti & Ilfov
Nr: B 56 JSY
Ma folosesc de acest topic pentru o nelamurire ce o am.
Intrebarea este: alternatorul nu ar trebui sa mentina tensiunea de incarcare constanta indiferent de consumatori?
Din manualele de service am vazut ca ar trebui sa fie 14.2V .

La mine se intampla urmatoarea chestie..
Am 14.2V fara niciun cosumator.
In sarcina maxima (radio,dezaburire, faruri,proiectoare, avarii,frana) imi scade la 11,5V , iar turatia urca (in mod firesc) dela 750 RPM la 920 RPM

Ar trebui sa ma ingrijorez? (perii sau regulator de tesiune)
Nu de alta, dar pare cam incomod de dat jos.

_________________
Twingo Lazuli Edition
D4F 1.2 16v 75cp 2005


11:05, 21 Iun 2015
Profil WWW
Avatar utilizator

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 253
Nr: B 987 MHN
Asta e tot cu ce pot sa te ajut:
Fişiere ataşate:
Capture.JPG
Capture.JPG [ 44.7 KiB | Vizualizat de 1547 ori ]


21:16, 22 Iun 2015
Profil
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 8 mesaje ] 

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron