Răspunde la subiect  [ 15 mesaje ] 
Eroare DF 106 ”defect functionare convertor catalititc” 
Autor Mesaj
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2012
Mesaje: 141
Localitate: Tapia/ jud. Timis
Nr: TM70KMY
De ceva timp am aprins in bord becul cu motorasul. Masina trage, merge bine, nu consuma mult. Dar totusi am facut o diagnoza si am avut doua erori:

DF 045 manifold pressure circuit (care e senzorul de la clapeta de aer) s-a resetat.
DF 106 defect functionare convertor catalitic nu se reseteaza deloc, nici macar pt putin timp.

Daca a mai avut-o cineva si poate sa-mi spuna ce a facut cu sonda/sondele lamda ca sa scape de eroare.

poza pe care am postat-o era ok si cand o urc pe forum o intoarce invers nu stiu de ce... :D


Fişiere ataşate:
IMG_3187.JPG
IMG_3187.JPG [ 3.07 MiB | Vizualizat de 6160 ori ]

_________________
TWINGO X 4
21:34, 28 Aug 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2012
Mesaje: 141
Localitate: Tapia/ jud. Timis
Nr: TM70KMY
Cu un alt aparat de diagnoza am o eroare care incepe cu P si care in softul Autodata zice clar ca e prima sonda lamda...


Fişiere ataşate:
IMG_3193.JPG
IMG_3193.JPG [ 1.7 MiB | Vizualizat de 6144 ori ]

_________________
TWINGO X 4
12:29, 30 Aug 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 255
Nr: B 987 MHN
Ai catalizatorul mort si de aia da eroarea asta. A doua sonda lambda verifica eficienta catalizatorului care nu mai e in parametri. Si mie imi face asta la drum lung dar nu face alte probleme.


08:05, 31 Aug 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
baga un aditiv de benzina si arde-o un pic pe autostrada constat la 4000 ture vreo 100km


19:51, 02 Sep 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2012
Mesaje: 141
Localitate: Tapia/ jud. Timis
Nr: TM70KMY
Da, am sa ma uit atent la turometru când ating 4000 ... De unde dracu turometru la Twingo ?

_________________
TWINGO X 4


21:56, 02 Sep 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
la ureche stresatule


22:25, 02 Sep 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2012
Mesaje: 141
Localitate: Tapia/ jud. Timis
Nr: TM70KMY
Bine Gică, asta am sa fac. Era o gluma cu turometru. Oricum dacă ies pe A6 la 140 sigur am peste 4000. Recomanda-mi si o zeamă anume de băgat pt "desfundare". Fa-ti pomana cu mine pana la capăt zi-mi tot.

_________________
TWINGO X 4


06:48, 03 Sep 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
poti sa iei orice aditiv pentru curatat injectoare, am avut situatii de genul tau si cea mai ieftine rezolvare a fost un aditiv de curatat injectoare + 100-200km de autostrada la limita legala constant au rezolvat problema erorii catalizatorului defect.


08:08, 03 Sep 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2012
Mesaje: 141
Localitate: Tapia/ jud. Timis
Nr: TM70KMY
Multumesc Gică, duminica seara am sa îți spun dacă a funcționat recomandarea.

_________________
TWINGO X 4


15:02, 03 Sep 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
speram sa functioneze


19:14, 04 Sep 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2012
Mesaje: 141
Localitate: Tapia/ jud. Timis
Nr: TM70KMY
Asa cum am promis vin cu rezultatul, si este unul pozitiv!
Dupa 540 de KM din care 300 pe autostrada A1 si A6, cu benzina mai scumpa si un curatitor de injectoare de 20 de RON, martorul check engine nu s-a mai aprins. viteza maxima (numai de incercare) 160KM/h.

Multumesc Gică!!!! eram pe punctul de a cumpara o sonda lamda.(prima) se pare ca nu e necesar, inca. :D


Fişiere ataşate:
IMG_3256.JPG
IMG_3256.JPG [ 1.37 MiB | Vizualizat de 6062 ori ]

_________________
TWINGO X 4
19:15, 06 Sep 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
sa fie intr-un ceas bun.


09:51, 13 Sep 2015
Profil YIM WWW

Membru din: Apr, 2014
Mesaje: 61
Nr: IF-99-TIM
bunnn....aceasi problema si eu eroare df106.....masina merge bine...nu consuma mult....am schimbat prima sonda de sus pentru orice eventualitate gandind ca e obosita de atata vreme si in idea ca poate are un efect usor de a scade consumul fiind noua...toate bune si frumoase dupa 3-4 saptamani se aprinde iar...ies la un drum de autostrada dupa vreo 400km s-a stins...am mers inca o saptamana in oras...acum s-a aprins iar...masina merge bine..prima sonda este noua...care ar fi rezolvarea? nu de alta dar nu imi place sa vad beculete in bord aprinse...scot becul pentru satisfactie sau care ar fi rezolvarea??


10:26, 11 Iul 2016
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2012
Mesaje: 141
Localitate: Tapia/ jud. Timis
Nr: TM70KMY
Ai încercat si aditiv? Sau numai cei 400 km de autostrada?

_________________
TWINGO X 4


13:22, 11 Iul 2016
Profil

Membru din: Apr, 2014
Mesaje: 61
Nr: IF-99-TIM
aditiv nu i-am bagat....am schimbat prima sonda..totul normal becul stins...dupa 3 saptamani i-am pus si pe gpl...am mers o saptamana si s-a aprins check engine....am iesit pe autostrada am mers si pe gpl si pe benzina...vreo 200 de km au fost facuti numai cu 140 in sus...cand am ajuns aproape de casa becul se stinsese...dupa inca 2 zile de mers normal in oras,nu merg batraneste cu ea...s-a aprins iar :roll:


15:49, 13 Iul 2016
Profil
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 15 mesaje ] 

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron