Răspunde la subiect  [ 2 mesaje ] 
Tip garnitura pentru busonul de la baia de ulei 
Autor Mesaj

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 10
Localitate: Iasi
Nr: BT-33-ZAR
Buna!

Dupa ultimul schimb de ulei am inceput sa pierd ulei pe la buson. Cantitatea nu e foarte mare dar nu imi place ca masina mea sa isi marcheze teritoriul, asa ca mi-am dat comanda de un nou buson, care a venit cu doua garnituri. Intrebarea mea este: cand schimb busonul vechi cu cel nou voi pune ambele garnituri (cred ca e cam mult) sau doar una dintre ele? Daca trebuie pusa doar una, care e aceea (pentru ca sunt diferite)? Pentru a lamuri problema, atasez niste imagini cu busonul si cele 2 garnituri.

Va multumesc anticipat!


Fişiere ataşate:
Comentariu fişier: Garnitura 2
Screen Shot 2015-09-25 at 11.53.03.png
Screen Shot 2015-09-25 at 11.53.03.png [ 120.04 KiB | Vizualizat de 2081 ori ]
Comentariu fişier: Garnitura 1
Screen Shot 2015-09-25 at 11.53.10.png
Screen Shot 2015-09-25 at 11.53.10.png [ 94.77 KiB | Vizualizat de 2081 ori ]
Comentariu fişier: Busonul de ulei
Screen Shot 2015-09-25 at 11.53.27.png
Screen Shot 2015-09-25 at 11.53.27.png [ 105.1 KiB | Vizualizat de 2081 ori ]
10:54, 25 Sep 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Pui o garanitura, fie din cupru fie din aluminiu cu guler de cauciuc.

O strangi la 25 nm si gata.

Daca tot pierzi pe acolo s-ar putea sa ai baia corodata sau deformata in zona respectiva si atunci mai adaugi pe filetul busonului niste mastic.


08:07, 26 Sep 2015
Profil YIM WWW
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 2 mesaje ] 

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron