Răspunde la subiect  [ 6 mesaje ] 
Filtru de particule 
Autor Mesaj
Avatar utilizator

Membru din: Apr, 2015
Mesaje: 5
Nr: B991DOC
Salutare!
Am un Twingo 1.5dci 2011 euro5 108000km si s-a aprins becul de STOP la bord. Am fost la service si mi s-a spus ca filtrul de particule este infundat. Nou costa 4500lei, asa ca m-am gandit la alte variante:
1. sa-l indepartez si sa o transform practic in euro4 (nu-mi surade deloc ideea)
2. sa caut o varianta sh, insa nu am gasit decat in Franta http://www.ebay.fr/itm/CATALYSEUR-RENAU ... 9#shpCntId
3. curatare sau regenerare, dar nu stiu daca se poate face.
Ce ma sfatuiti sa fac?Stiti cumva daca acest filtru de particule ar fi compatibil cu cele de pe clio 3, megane, logan etc. ?
Va multumesc!


15:10, 19 Dec 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
se poate face regenerare din diagnoza, daca nu reusesti il dai jos si ii faci o baie sanatoasa si prelunginta in detartrant si apoi o clatire buna, uscare si inpoi pe masina.


01:26, 23 Dec 2015
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Mar, 2013
Mesaje: 468
Localitate: Pitesti
Cum s-a facut diagnosticarea? Au dat jos piesa sau pur si simplu "din experienta" lor de mecanici? :roll:

Cere o verificare amanuntita inainte de orice.

Au la service inclusiv varianta de a face o endoscopie si sa determine care este starea filtrului. Daca acesta este "infundat", trebuie verificat de ce este "infundat", in unele cazuri, fiind imposibil sa il mai salvezi.
Preturile acestor filtre sunt mari datorita compozitiei chimice, la orice marca, in general in jurul a 700-800 de euro. Cu ce mai pun ei la service, cam aia e.

_________________
Imagine- Twingo II Dynamique - ImagineImagine


07:47, 24 Dec 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Apr, 2015
Mesaje: 5
Nr: B991DOC
Nu, nu mi l-au dat jos. Mi-au facut doar o diagnoza si atat. Dupa ce am ajuns acasa m-am interesat care mai sunt variantele in afara de a cumpara unul nou.
Le-am spus ca in ultimul an, masina a mers numai in Bucuresti si mi-au raspuns ca asta e principala cauza.


13:46, 24 Dec 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Iun, 2012
Mesaje: 1348
Localitate: Timisoara
Nr: TM 85 GMC
scoate masina pe autostrada si mergi cu ea constant 130-140 cam 50-100 km si poate scapi de problema !
la unii a dat rezultate...

_________________
Renault Twingo, an 1995, capacitate motor 1239 cmc, tip motor C3G
***************************************************
1 for all and all for TWINGO !!!


15:28, 24 Dec 2015
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
@simons: nu stiam ca poti face endoscopia filtrului de particule si sa stii cat este de infundat, stiam ca se masoara prin niste diferente de presiuni la intrare si dupa si in functie de asta se determina cat este de incarcat :o


@codrut: poti incerca sa mergi 1 ora continuu (regenerarea dureaza aproximativ 40 de minute facuta din diagnoza si se face pe loc) in 3000 ture (in orice viteza vrei tu, recomanda a 3-a sa nu iei vreun radar) pentru a forta regenerarea. Un aspect important, sa ai rezervorul peste jumatate ca de cele mai mult ori daca mergi cu rezervorul aproape de rosu nu se intializeaza regenerarea pentru a nu consuma motorina sa nu ramai fara.


03:02, 28 Dec 2015
Profil YIM WWW
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 6 mesaje ] 

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron