Răspunde la subiect  [ 52 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul
Pornire 
Autor Mesaj

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 28
Localitate: Bucuresti
Va salut. Duminica am primit in geam o carte de vizita cu acest forum. De 2 saptamani sunt proprietarul unui Renault Twingo, an 1998, motor 1,2. Am o problema cu el , o saptamana nu am reusit sa o pornesc, masina are baterie, buji bune, insa nu porneste ( nu ii da curent la buji, la pompa de benzina nimic), trebuie sa ma joc din cheia cu inchiderea centralizata sa deschid inchid masina de multe ori, si dabea dupa aceea merge. De duminica pana azi a pornit la prima cheie in fiecare zi, dar azi dimineata iar mi-a facut figura sa nu porneasca, am stat 20 de min langa masina sa o deschid / inchid pana reusesc sa o pornesc. CU cine am mai vorbit , mi-au spus ca este o problema din inchiderea centralizata, masina o vede ca fiind inchisa si de aceea nu imi da voie sa o pornesc, ca un sistem antifurt. Odata era portbagajul inchis , si usile deschise, am deschis portbagajul dupa care a pornit instant. NU stiu ce sa fac? la motor am curatat tot ce insemna cablu, am dat cu spray de curatat etc. Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns. Va multumesc . O zi buna


10:00, 15 Mar 2012
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 218
Localitate: pe langa Bordeaux, Franta
nu prea ma pricep, dar cred ca ai problema cu cheia, nu o recunoaste masina

_________________
Twingo II 1.2 16v Trend Blanc
Laguna III 2.0 dci Privilege Gris Cassiopee


10:42, 15 Mar 2012
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 28
Localitate: Bucuresti
Exact asa mi-a zis si baiatul de unde am cumparat masina. Ea a venit pe roti din germania.De mers, merge... nu are treaba. Nu am decat o cheie la ea, si nu stiu ce sa fac. Masina nu se deschide la prima apasare pe cheie, trebuie sa apas de cateva ori sa o deschid sau sa o inchid.


10:47, 15 Mar 2012
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 28
Localitate: Bucuresti
Am desfacut si cheia, am curatat tot, am verificat ambele baterii, sunt ok. Nu stiu ce sa ii fac....? eventual sa incerc sa fac o alta cheie cu cip?


10:49, 15 Mar 2012
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 218
Localitate: pe langa Bordeaux, Franta
dupa mine ai 2 posibilitati :
- comanzi cheie noua de la reprezentanta (zdemii euro)
- dezactivezi imobilizatorul (aprox 200ron)

altele nu mai stiu

_________________
Twingo II 1.2 16v Trend Blanc
Laguna III 2.0 dci Privilege Gris Cassiopee


10:50, 15 Mar 2012
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 218
Localitate: pe langa Bordeaux, Franta
nu e de vina cheia, este de vina cred mai degraba imobilizatorul

_________________
Twingo II 1.2 16v Trend Blanc
Laguna III 2.0 dci Privilege Gris Cassiopee


10:51, 15 Mar 2012
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
Salut ,
Cand pui contactul ai un led rosu care clipeste repede in bord sau sta aprins si apoi se stinge(zic de ledul antidemaraj , care e in panoul de bord cu martori). Suna-ma pote te salvez prin telefon. Ai numerele de tel la semnatura. Sau pune mai multe detalii , se aude pompa , invarte motorul , etc.
Bafta

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


10:53, 15 Mar 2012
Profil YIM WWW
moderator
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 972
Localitate: Bucuresti
Ia legatura cu Scriciu ca face de toate, iti face si cartofi prajiti. :D Serios, te rezolva.


11:01, 15 Mar 2012
Profil YIM WWW

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 87
Localitate: bucuresti
parerea mea e ca problema apare de la inchidere (imobolizator). am avut fix aceiasi pb la un renault kangoo si nu s-a rezolvat pana nu am schimbat inchiderea cu totul.


11:04, 15 Mar 2012
Profil YIM

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 28
Localitate: Bucuresti
Va multumesc pentru informatii.Am luat legatura cu Scriciu, va tin la curent cu ce se intampla.


11:19, 15 Mar 2012
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 28
Localitate: Bucuresti
Va salut, vineri dimineata m-am urcat in masina si am plecat la munca. La intersectia cu Real vitan , mi-a sarit un furtun de la motor si mi-a curs aproape toata benzina, nu mi-am dat seama despre ce se intampla, iar eu tot incercam sa dau la automat sa porneasca masina, cand dadeam la automat, benzina sarea pe jos de la motor, bine ca nu a luat foc :). Am vorbit la telefon si cu Scriciu si la fel mi-a explicat ca este posibil sa fi iesit un furtun de la motor. Am tractat masina vineri seara, am lasat-o in service, si sambata a fost gata. NU stiu ce furtun a iesit de acolo ca sa va explic clar, ideea este ca la prins la loc si gata totul.
Am schimbat si bateria la telecomanda, acuma masina se deschide si se inchide la prima apasare pe buton. Masina a pornit fara probleme de duminica.
Multumesc Scriciu pentru detalii si ajutor la telefon.


10:18, 19 Mar 2012
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
Cu cea mai mare placere. Bine ca ai rezolvat problema si iti merge masinuta.

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


11:05, 19 Mar 2012
Profil YIM WWW

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 2
Nr: bz 05252
salut
am achizitionat un twingo din 1994
a pornit 3 zile la rind a 4-a zi nu avrut sa porneasca
nici un "click" nimic dau la cheie si nu se aude nimic
am tras-o cu o alta masina, am luat curent de la alta masina, am dat jos butucul si e bun si tot nimic
sunt afon in materie de masini
va rog daca puteti sa ma ajuta-ti cu un raspuns


18:41, 17 Sep 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Iun, 2012
Mesaje: 1353
Localitate: Timisoara
Nr: TM 85 GMC
din cate imi dau eu seama cred ca este o problema electrica
ai lasat ceva consumator pornit (bec plafoniera, casetofon, etc) si ti-a descarcat bateria
ia de la cineva imprumut o baterie ca sa pornesti masina sau pune pe bateria ta un redresor sa o incarci
eventual cauta un electrician auto

_________________
Renault Twingo, an 1995, capacitate motor 1239 cmc, tip motor C3G
***************************************************
1 for all and all for TWINGO !!!


19:17, 17 Sep 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2012
Mesaje: 343
Localitate: Orsova
Nr: MH-04-MXD
daca nu ai curent poti sa o tragi toata tara!
Ii trebuie curent pentru a se alimenta(pompa de benzina el)
Dai curent sa se auda pompa si daca nu merge la cheie baga surubenita in electromotor

_________________
Vreau masini adevarate nu vreau AMD pe roti,
Vreau v8 sub capota netaxat de hoti.
Fara controale banale, limitari de viteza,
Vreau benzina ieftina sa-mi urle vantul in freza.


19:34, 17 Sep 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Iun, 2012
Mesaje: 161
Localitate: Timisoara
Nr: TM 15 Kmc
Da mai multe detalii!:
Martorii din bord se aprind? Care anume?
Daca nu se aprind deloc vezi sa nu fie vre'o siguranta arsa
Scoate bornele bateriei si curat'le. E foarte important sa fie contactul bun. Eu am patit!

_________________
Renault Twingo 2003, D7F, 8V, 1.2, alb


17:25, 18 Sep 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Iul, 2013
Mesaje: 50
Localitate: Targu Mures
Nr: MS 09 JNP
Am patit-o si eu nu dupa multa vreme dupa ce am achizitionat masina. Facusem un drum de sighisoara si am lasato 2 zile pe tusa.
A 3-a zi, nu a mai vrut sa porneasca. Martorii de bord deabea se vedeau la fel si LCD-ul, iar cand dadeam cheie, nimic.
Daca nu ti se aprinde LCD-ul sau daca martorii de bord deabea se vad e de la baterie 100%. Du-te cu ea la reincarcare sau puneo la un redresor. Pe mine m-a luat 15 lei reincarcarea bateriei.


18:33, 18 Sep 2013
Profil

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 2
Nr: bz 05252
va multumesc enorm pentru sfaturi, dar masina a fost "tunata" din germania cu de toate, iar senzorii ramasi si-au facut de cap
am scos toti senzorii. am lasat doar inchiderea centralizata
va multumesc


14:49, 20 Sep 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 989
Localitate: Bucuresti
Nr: BL 386A
eu dau vina pe electromotor :geek:

_________________
Renault Kangoo AKA Trocaderul


10:35, 15 Noi 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Scoate din viteza masina, trage frana de mana, scoate papucul de comanda de la electromotor si da-i plus de la baterie direct si vezi daca invarte.

Daca invarte inseamna ca ai o problema pe traseul contact -> comanda electromotor.

Daca nu, electromotorul este mort.


11:04, 15 Noi 2013
Profil YIM WWW
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 52 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: