Răspunde la subiect  [ 36 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2
Tuning virtual 
Autor Mesaj

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 336
Nr: B 100 ZXZ
Stroescu391 scrie:
acest tip are un ibiza 1.9tdi de prin '95 care are vreo 350 caluti facuta de el , deci ... ce fac :?:



Daca cumva vorbesti de Haplea\Bogdan\Magaru ca il stie in mare toata lumea numai ca sub denumiri diferite... te anunt ca nu are 350 de cai... ci mai putin respectiv vreo 240 .... poate putin mai mult.... daca avea 350 de cai nu scotea peste 12 secunde pe 402m .... In schimb ce face el mi se pare o aruncatura de bani... in fine... e treaba lui.... el duce totul la extrem.... Tu poti sa iti iei kit turbo de diesel si sal montezi.... eu zic ca o sa traga masina grav.... dar nu pentru mult timp.... In schimb aspiratele nu mor niciodata...

P.S. intreaba-l pe Bogdan(daca despre el este vorba) cate motoare a spart... cate cutii a rupt(cutii de vag care multa lume e de parere ca sunt greu de fu**t) ... de cate ori iau sarit furtunele de la motor din cauza ca dadea boost ca nesimtitu... si asta doar pe pista... nu mai vorbesc de ilegale , de cate ori a tractat masina acasa...

_________________
ATELIER IMPRIMARI - https://www.facebook.com/atelierimprimari

Tricouri imprimate
personalizate
print fotografii pe tricouri
Tipar digital rulaj mare si mic
Bannere stickere
cani scrumiere pixuri brichete etc. personalizate

0734 160 266


23:19, 20 Ian 2013
Profil

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 336
Nr: B 100 ZXZ
Revenind la tema topicului, la rugamintile unora o sa pun preturile si munca depusa pentru a transforma Twingo 1.2 8v in Twingo 1.8 16v

Totul a inceput asa:
Am cumparat un renault clio I williams 1,8 16v din 1991 cu 1000 euro(inmatriculat in finlanda)
M-am apucat de dezmembrat twingo si clio pentru transplant, am luat toata instalatia de pe clio si am adaptat-o pentru twingo.
M-au costat 600 lei revizia motorului, respectiv filtru aer, ulei cutie, ulei motor+filtru motor, antigel.
Inca vreo 200 lei pentru baiatu care a mai pus mana cand aveam nevoie si ca am fost la garaj la el.
50 lei sigurantele pentru capota ca a trebuit sa renunt la inchiderea originala a capotei.
+suduri si ce am mai facut eu acolo construirea suportului din partea dreapta a masinii, ranforsari, etc... care nu m-au costat pentru ca am avut acolo aparat de sudura si alte chestii necesare transplantului, astea sunt incluse in aia 200 lei...
Cam atat pana acum... asta e ce am pe masina...

Urmeaza franele care trebuiesc cumparate pentru ca din pacate alea de pe clio erau praf(cam intreaga masina era praf sincer sa fiu)
Ma gandesc la niste discuri de tuning de logan ventilate si perforate si niste etrieri de logan pickup pentru ca din cate am inteles etrieri aia folosesc niste placute mai late, deci cu o suprafata de frecare mai mare.
Rollbar care l-am platit deja dar nu l-am montat si cred ca nici nu-l mai montez, precizer are 34 de kg, ceea ce mi se pare cam mult... oricum a costat putin 150 lei materialele si sudurile si constructia lui propriuzisa a fost facuta de un prieten tinichigiu...
Trebuie sa-i montez pompa de benzina de 1.8
Roti, probabil pe 14 sau 15 depinde cum incap.... sper totusi sa incapa 14.... si cu anvelope mai late...
Evacuarea, va trebui sa-i fac o evacuare rapida pe care sa o pot da jos usor la compeditii si sa fie si destul de silentioasa sa nu am treaba cu garcea....

Cam atat... facand socoteala nu e foarte scump(luand in calcul ca puterea s-a triplat in cazul meu, pentru ca motorul nu e stock) avand in vedere ca eu am avut noroc si am vandut caroseria deja si rotiile care erau originale(intr-o stare destul de proasta)
Si am ramas cu destule piese, scaune sport (recaro cu incalzire), pompe de benzina, boxe, ceasuri etc.... Pe care le voi scoate la vanzare...




Ah si am uitat sa specific ca eu am avut suspensia schimbata dinainte cu una reglabila, foarte rigida si foarte buna... care a costat 1200 lei cu tot cu montaj... E importanta si suspensia in acest caz... Chiar foarte importanta

_________________
ATELIER IMPRIMARI - https://www.facebook.com/atelierimprimari

Tricouri imprimate
personalizate
print fotografii pe tricouri
Tipar digital rulaj mare si mic
Bannere stickere
cani scrumiere pixuri brichete etc. personalizate

0734 160 266


23:48, 20 Ian 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Iun, 2012
Mesaje: 1349
Localitate: Timisoara
Nr: TM 85 GMC
interesant !!!
pune ceva poze cu masinile, poze facute in timpul "transplantului"
si fa un topic in Bazar cu ce ai de vanzare ca poate le dai mai repede
spor !

_________________
Renault Twingo, an 1995, capacitate motor 1239 cmc, tip motor C3G
***************************************************
1 for all and all for TWINGO !!!


00:02, 21 Ian 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
Am editat mesajul si mai bine ma abtin de la comentarii.........PEACE!

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


00:08, 21 Ian 2013
Profil YIM WWW

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Daca tii in tine risti sa te scapi pe drum. Asa ca nu te abtine.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


00:14, 21 Ian 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
soarta bro!

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


00:24, 21 Ian 2013
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Foarte bine Mihai, tu esti singurul de pe forum care a facut mai mult decat a vorbit.

Felicitari.

Astept masina sa o vedem pe dyno ce scoate.


01:00, 21 Ian 2013
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Apr, 2012
Mesaje: 59
Localitate: Bucuresti
vrem fapte nu vorbe ... "ORICUM UN TWINGO ...."

_________________
Zambeste!!! Este al doilea cel mai frumos lucru pe care il poti face cu buzele...


01:25, 06 Feb 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 1125
Localitate: Bucuresti
Bubule, ce parere ai de asta: https://www.tuningkit.de/tuningkit-chip ... 000-r.html ?

Un coleg tocmai si-a luat asa ceva pentru Megane. Azi il monteaza :)

_________________
Renault Twingo Privilege 1.2 16V 2003


11:00, 08 Feb 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
:lol: Fantastic!

Stii ce e aia? O cutie cu rezistente care se interpune intre senzori si ECU si sunt "pacalite" semnalele care intra in ECU. Astfel ECU baga mai multa benzina, ridica fortat turatia samd...

Un rahat din ala nu face decat sa mareasca consumul si sa dea o falsa impresie de tuning. Se cheama PORCARIE.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


11:16, 08 Feb 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 1125
Localitate: Bucuresti
SUX ... i-am aratat postul tau si-a inceput sa injure :)

_________________
Renault Twingo Privilege 1.2 16V 2003


12:13, 08 Feb 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Imi cer scuze sa nu se supere pe mine insa asta este. Daca nu crede sa intrebe si pe altii :mrgreen:

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


12:55, 08 Feb 2013
Profil YIM

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Ca tot e la moda, uite cum aranjeaza altii un vechi Twingo cu motorizare C3G (deci vechi - pana in 1996) cu un motor de Clio 2 RS 172 (adica numa' 172cp).

Aviz amatorilor pentru ca omul o face CA LA CARTE - cu upgrade de frane, discuri marite pe fata, upgrade la discuri pe spate, amortizoare + arcuri schimbate (H+R) si tot tacamul ce tine de siguranta. Cutia de viteze este cea STOCK - de pe Clio 2 RS 172

Tampoanele sunt facute custom, iar masina a suferit MINIMUM de modificari posibil.

ASA DA!

PS fara sa fie nevoiti sa cioparteasca tragerul masinii, ci doar o mica decupatura la tabla de la intake, care ulterior a fost sudata cu tabla indoita in sus - deci masina CAT SE POATE DE originala (vedeti la pagina 11 cum arata si eu zic ca este BETON) - o masina cu care lejer poti circula in SIGURANTA atat pe strada cat si la concursuri.

http://www.cliosport.net/forum/showthre ... Twingo-172

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


22:01, 21 Mai 2013
Profil YIM

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 336
Nr: B 100 ZXZ
da... frumos lucrat... m-am uitat la tot... nu imi vine sa cred cum l-a pus... fara stres... de ce plm nu am gasit si eu topicu asta cand am cautat ce se poate pune pe twingo... eh... poate pe viitor (anu asta sper) imi iau si eu unu... si un tragar nou... sa nu se mai vada tiganeala oribila... la 1.8-u meu... admisia e jumate din motor... de aia am fost nevoit sa `chiopartesc` tragarul...

Oricum... misto tare...

@BUBU
Cum de l-ai gasit? sau cine ti-a spus de el?

_________________
ATELIER IMPRIMARI - https://www.facebook.com/atelierimprimari

Tricouri imprimate
personalizate
print fotografii pe tricouri
Tipar digital rulaj mare si mic
Bannere stickere
cani scrumiere pixuri brichete etc. personalizate

0734 160 266


08:06, 22 Mai 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Il stiam demult. Eu l-am gasit. Nu imi trebuie sfaturi sa ma invete sa ma dau pe net...

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


08:45, 22 Mai 2013
Profil YIM

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Ca idee din acest motiv eu nu ma apuc de tuning. Pentru ca momentan NU AM CU CE SA IL FAC si nici UNDE.

Pentru asta iti trebuie sa ai o locatie in care sa poti demonta masina in voie, un strungar bun sa iti faca diverse piese adaptoare (vezi flansele de amortizor pentru strut bar de la Twingo ala), amortizoare custom sport, discuri de frana pe spate este 100% necesar (la 172cp chiar este nevoie). Pe fata eu stau bine - eu am discuri marite din fabrica.

Dupa aia, dai jos motorul original, masori TOT ce nevoie si apoi mergi in cautarea motorului ideal. Dupa ce l-ai gasit...il montezi, fabrici tampoanele si faci adaptarile necesare si iese masina perfecta.

Dupa cum se vede omul a "fabricat" doar 2 tampoane - cel de la distributie si cel central, pentru cutie a folosit tamponul original, ceea ce se traduce ca timoneria a ramas neschimbata (doar putin reglaj al timoneriei si a scapat de batai de cap). Evident ca a folosit cutia originala de pe F4R 730 (F4R 730 este motorul de pe Clio RS 172 - 2.0 16V 172cp) anume cutia JC5.

Invers daca o faci "din mers" imi este teama ca prea multe nu prea mai reusesti sa scoti din caroseria unei masini care deja este stramba din cauza motorului.

Finalul din aceasta poveste ? O masina reusita care merge perfect - pe rotile ei si care nu risti sa te opreasca garda la prima curba sau sa o ia la fuga botul mai repede decat caroseria.

Un proiect de genul asta se incepe cu inceputul si da rezultate pe masura daca o faci cu cap.

Motorul F4R se gaseste destul de des pe multe modele de Renault, insa este in diverse "arome".

- Laguna 1 - 140cp (F4R 780)
- Laguna 2 - 135cp (F4R 712/713/714/715)
- Espace - 140cp (F4R 700/701)
- Espace 4 - 136cp (F4R 790/791/792)
- Trafic 2 - 117cp (F4R 820) si 120cp (F4R 720/722)
- Megane 1 si Megane Scenic - 139cp (F4R 740/741/744/746/747)
- Megane 2 - 136cp (F4R 770/771)
- Clio RS - 172cp, 182cp si 200cp (mare atentie aceste motoare de pe RS au raportul de compresie mult mai mare ca la restul F4R-urilor).

Daca nu se gaseste unul de Clio RS (sunt cam greut de gasit mai ales in toate mintile lor) se poate opta pentru unul de 140cp - rezonabil pentru Twingo as spune.

Am omis special sa mai pun si variantele Turbo (F4Rt) care sar de 220cp.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


09:23, 22 Mai 2013
Profil YIM
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 36 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron