Răspunde la subiect  [ 36 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Tuning virtual 
Autor Mesaj

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Va propun o varianta de tuning a motorizarilor de pe Twingo, vorbesc de tuning ca la carte, insa in mod virtual - cu link-uri catre site-uri de profil, cu preturi, cu informatii samd..
Cu ocazia asta vedem in jurul caror sume se ajunge in cazul unui tuning serios si bine facut.

Am rugamintea sa participati cu totii (gica, scriciu - in special voi sunteti vizati) cu informatii (poate unora ne scapa cate ceva), preturi de piese, turbine, intercoolere, biele forjate, pistoane, monopere de modificari (cam cat s-ar lua) etc..

Ideea este sa inteleaga toata lumea ce inseamna un tuning adevarat, ce implica el, si cam cat este de munca la asa ceva.

Putem pune si exemple cu poze de la etapele de modificare a altor masini (asta daca nu se gasaeste la Twingo) cu explicatiile de reigoare, intrebari ale userilor interesati etc.

Cred ca ar putea sa iasa ceva frumos si educativ - si de ce nu poate ca unii dintre noi chiar o sa ajunga sa aiba pe masini 105cp.

Ceva de genul de aici...http://www.youtube.com/watch?v=9VKAec9yu3w sau asa...http://www.youtube.com/watch?v=4UEXrVreSaY

PS putem vorbi si de engine swap.


Multumesc.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


17:34, 06 Dec 2012
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 989
Localitate: Bucuresti
Nr: BL 386A
intreb si io nu dau cu paru.... daca se vorbeste de engine swap, pe twingo ar intra motorul ala de 2000 de clio rs sau ecva de genul asta?

_________________
Renault Kangoo AKA Trocaderul


21:14, 06 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
:lol: Daca tai jumate din masina incape 100%

La Clio RS sunt modificari in compartimentul motor (altfel nu ar fi incaput) dar la Twingo unde abia incape 1.2 16v? Tu ce zici?

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


22:00, 06 Dec 2012
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 989
Localitate: Bucuresti
Nr: BL 386A
bubule intrebai si io.... :geek:

_________________
Renault Kangoo AKA Trocaderul


22:08, 06 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 87
Localitate: bucuresti
o intrebare. fara sa sariti pe mine. incape pe twingo motorul de renault alpine?


22:19, 16 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Renault Alpine sunt multe modele. Inclusiv Renault 5 Alpine. La care dintre ele faci referire?

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


22:28, 16 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 87
Localitate: bucuresti
mda. aici m-ai prins. stiam ca sunt 2 modele de ALPINE nu stiam ca sunt mai multe. am vazut o data la un "prieten" ca a pus pe o dacie un motor de renault alpine dar nu stiu exact ce model. intrebam si eu in ideea ca daca vreo data o sa imi "pice" motorul sa il inlocuiesc cu ceva mai puternic, dar daca stau bine sa ma gandesc cheltuiala ar fi mai mare decat daca as cumpara un alt twingo


22:38, 16 Dec 2012
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2011
Mesaje: 303
Localitate: Bucuresti
Nr: B 53 JAX
nu mai bine incerci tu sa-ti schimbi amortizoarele alea ????? :)))


04:21, 17 Dec 2012
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Idee inteligenta si la obiect. :mrgreen:

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


10:40, 17 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 87
Localitate: bucuresti
@maxi. te-ai trezit prea tarziu, sunt deja scimbate plus multe altele :D


20:33, 17 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Deci DEMULT cautam asa ceva:

Un Twingo cu motor 1.4 16V sau 1.6 16V (motoarele au dimensiuni ABSOLUT IDENTICE si in plus arata LA FEL).

http://www.youtube.com/watch?v=1UOBWsMZRTY

Se pare ca motorul incape LA MARELE FIX. Urmariti va rog de la minutul 2.46. Asta era curiozitatea mea. DACA INCAPE.

Deci la prima vedere tamponul din dreapta este custom (motiv pentru care a fost decupata putin si tabla aia), probabil si tamponul central este tot custom - cel de la cutie insa, cred ca 99% cel original (pt ca este aceeasi cutie de viteze JB1).
Datorita faptului ca se pastreaza cutia de viteze si tamponul cutiei, timoneria de la cutia de viteze este 99% aceeasi, evacuarea sigur a suferit si ea modificari...DAR partea buna a lucrurilor este ca incape REZONABIL (cel putin dupa parerea mea).

Asadar cu un 1.4 16v = 98cp sau 1.6 16v = 105 cp cred ca este minunat pe Twingo un asa motor.

Deci INCEP SAPATURI.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


15:21, 24 Dec 2012
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Oct, 2011
Mesaje: 303
Localitate: Bucuresti
Nr: B 53 JAX
are sigla audi pe evacuare sau mi se pare?
ai vazut ce video-uri mai are tipul? http://www.youtube.com/watch?v=OaBD2oR7SD0 :))


19:51, 24 Dec 2012
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Masinuta a suferit un tuning foarte ok (alt motor :lol: ) cel mai ok posibil (parerea mea). Pe de alta parte si tuningul exterior imi pare finut si de bun gust.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


22:30, 24 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 5
Dragii mei , mi-a zis un anumit tip ca pe motorul meu as putea monta o turbina + intercooler de pe un clio diesel 1.5 , ca se face modificare doar la o anumita flansa a turbinei si ca ar incapea perfect chir si cu loc ramas. Pe langa asta , mi-a zis ca as avea o presiune undeva la 0.3 - 0.4 bari si ca as scoate undeva intre 110 - 130 caluti ... ar trebui sa il cred ? Ca de ar fi adevarat , pana in vara imi cumpar piesele :D Am uitat sa precizez , acest tip are un ibiza 1.9tdi de prin '95 care are vreo 350 caluti facuta de el , deci ... ce fac :?:


13:54, 19 Ian 2013
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 870
Localitate: Bucuresti
Emil nu vreau sa te superi pe mine dar cred ca sunt basme...din cate stiu eu difera internele difera intre 1.2 16v ca al nostru si 1.2 Tce...si fara sa te superi pe mine din nou, daca era asa simplu nu crezi ar fi facut direct Renault aceasta adaptare de turbina si ar fi facut 2 variante de 1.2 Tce una la 100cp si una de 110-130 cat spune tipul acela...plus ca ar fi optat probabil pt Twingo RS tot pt un motor turbo nu pentru un 1.6 16v aspirat...cel putin asta e parerea mea...

_________________
Renault Twingo 2011/D4F-J7/1,2/16V


18:09, 19 Ian 2013
Profil

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 5
Renault-ul nu face foarte multe ,asta e clar asa ca sa excludem varianta cu ce lucrurile din fabrica , aici vorbim de tuning . 1 Internele nu difera deloc intre 1.2 16v si 1.2 tce poti sa cauti ca m-am interesat deja de asta , renault-ul face varianta turbo pentru extra caluti pe mai multi bani ... iar in ceea ce priveste varianta R.S. nu l-au facut turbo pentru ca ei la aceste variante folosesc principiul de la formula 1 , adica motoare aspirate de la 1.3 pana la 2.0 duse in 500-700 cp , ei prin asta isi arata doar ca pot face motoare aspirate bune care sa si traga . 2 la capitolul cai de pe 1.2 tce bineinteles ca limiteaza la 100 cp , asta sa prelungeasca viata motorului , nu sa arda tot din el ca daca te duci la o resoftare cu motorul ala ai sa vezi ca e capabil de mult mai mult . Dar inca o data aici vorbim de TUNING , ca nu ma apuc sa imi pun 300 cp pe masina si sa ma astept sa tina 10 ani , la capitolul tuning odata la 2-3 ani schimbi motorul daca nu si mai repede ceea ce intentionez si eu sa fac mai tarziu ;)
Asa ca dragul meu Lucian , nu prea mai ajutat :)) alte pareri colegii ?


19:19, 19 Ian 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Citat:
Internele nu difera deloc intre 1.2 16v si 1.2 tce


VREI sa punem un pariu?

In primul rand, fustele pistoanelor la 1.2 TCE sunt racite cu ulei - exista niste duze speciale de ulei in interiorul blocului motor, cu circuitul de ulei aferent. La 1.2 aspirat NU exista asa ceva.

Al 2-lea rand, bielele DIFERA - cauta mai bine si o sa te convingi. Daca nu gasesti, anunta-ma si iti dau informatiile necesare.

In al 3-lea rand acest tip de care vorbesti habar nu are despre motoarele turbo - o turbina diesel NU FACE fata la o benzinara. La benzinare sunt temperaturile MULT prea mari. Din acest motiv turbinele de benzinare au racire CU APA pt ca altfel se coc la propriu. Paletele la turbinele diesel sunt din alt material decat la benzina - aici este o alta mare diferenta (pe care multi nu o stiu). A 2-a este ca poti pune tu o mare turbina insa trebuie sa schimbi un pic si injectoarele (pt un flowrate marit - pentru ca sunt LIMITATE injectoarele noastre Magneti Marelli Pico - pink ring) si de asemenea gaurica aia mica de la corpul clapeta tot MICA ramane pentru un adaos extra de aer pe care il baga turbina.

Dupa ce faci trebusoara asta o sa trebuiasca sa umblii la soft - pt ca ai injectiare mai mari -> debite mai mari.

Cand o sa tragi linie o sa ramai surprins ce "ieftin" ai iesit. Asta daca rezisti financiar pana la capat.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


21:29, 19 Ian 2013
Profil YIM

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 5
stiam si de injectoare , stiam si de clapeta si de remaparea softului , si da mi-a zis ala ca trebuie sa umblam la niste duze ... dar mi-a zis ca se potriveste turbina cu cateva tweek-uri ... nu stiu ce sa mai cred ... o sa ma mai interesez la capitolul biele , merci de feedback oricum


00:01, 20 Ian 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Poti sa te interesezi. Eu as incepe cu turbina aia de diesel care nu o sa faca fata GARANTAT!

In teorie - pe forum adica, pare foarte simplu. In realitate (pe langa decomprimarea motorului - pe care nu am mai specificat-o si o gramada de alte modificari) este FOARTE mult de munca si cheltuieli uriase. Practic sari LEJER de pretul unui motor turbo GATA facut. Ori decat sa bagi atata munca aiurea (pt ca nimeni nu iti garanteaza ca o sa si tina) mai bine bagi DIRECT un motor capabil si aia este. Macar stii din start ca motorul ala functioneaza si modificarile majore sunt mult mai reduse (tampoane, planetare si evacuare). Restul ce tine de aranjament, cablaraie samd, dupa cum te tine imaginatia.

Citat:
trebuie sa umblam la niste duze
nu ai la ce duze sa umblii din moment ce ele practic NU EXISTA la motorul de pe masina ta.

Biele uite aici: http://www.daluz-developpement.com/wordpress/?p=3748

Citeste aici si o sa vezi ca spune ca omul a folosit piese de D4F-T pt un upgrade.

http://twingos.over-blog.com/article-tw ... 78758.html (apesi pe butonul Suivant pt a merge mai departe).

Motivul a fost ca nu exista pistoane forjate pt D4F. In consecinta a pornit modiuficarea unui motor mai vechiut - un D7F (60cp) - ala cu 8V.

Ai articole in care arata parcursul modificarilor. Insa omul NU SPUNE cat a cheltuit.

Sa nu crezi ca nu imi doresc niste nebunii din astea. Nu am spus ca este imposibi - cu bani faci orice. Insa intrebarea este: Merita oare investitiile?

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


00:46, 20 Ian 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 1277
Localitate: Bucuresti
Nr: Ala cu MAC
Turbocompresoarele de diesel nu o sa tina niciodata la motoarele pe benzina. Sunt alte temperaturi de ardere la benzina fata de diesel si in foarte scurt timp o sa topesti lagarele turbine , palele samd. Orienteaza-te catre o turbina facuta pentru motoare pe benzina. Asta e primul pas. Si daca te gandesti la kiturile de turbo chinezesti de se vand cu 400-700 de euro pe net mai bine stai linistit , ca alea sunt niste pocnitori .

_________________
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression


10:39, 20 Ian 2013
Profil YIM WWW
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 36 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron