Răspunde la subiect  [ 11 mesaje ] 
Extra CP 
Autor Mesaj

Membru din: Iul, 2012
Mesaje: 109
Localitate: Pitesti
salut, vreau sa ii mai cresc calutii la twingo...motor`ul meu este 1.2 8v, daca ii scot catalizatorul si ii pun injectoare de 1.6 + un soft...ce spuneti?sau sa cumpar alt motor de 16v?


19:28, 31 Dec 2012
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Citat:
daca ii scot catalizatorul si ii pun injectoare de 1.6 + un soft.
:lol:

UN SOFT? Ce sa faca softul ala?

Bun sa gandim un pic:

Avem niste injectoare cu un flow/rate maxim (sa zicem 100mg pe minut - deci o valoare IPOTETICA). La motor avem un corp clapeta cu o gaura de admisie ce are diametrul de 23 - 25 mm Ok?

Buun.

Acuma...cum softul actual nu ar stii sa lucreze cu injectoare mai mari.. (putin probabil...eu iti garantez ca ar stii, este ALTCEVA ce nu stie softul tau) deci probelema nu este softul aici...ci ADMISIA. Citeste si o sa intelegi.

Deci ECU zice asa: nene...bagi mai multa benzina ok? Dar aerul este tras tot prin gaurica aia anemica a corpului clapeta, de numai 23-25mm...asadar nu faci DECAT sa "speli motorul cu benzina" pe interior :lol: .

Ok...sa zicem ca nu te sperie provocarea si schimbi corpul clapeta - pui unul de motor mai mare...(cu adaptari chinuri samd).

Aici intradevar intervine softul...pentru ca NU mai stie sa dozeze benzina la cantitati mai mari de aer...si trebuie si alt soft (mai precis trebuie modificata mapa de injectie).

Pai pana la urma o facem si cu softul ala ca nu o fi foc.. (te duci la un smecher in parcare - am inteles ca prin UK se gasesc :mrgreen: - aici este o gluma pt stie el cine), si ajungi sa ai amestec dozat perfect in concordanta cu mapa de injectie ce tocmai a fost "gadilata".

Toate bune si frumoase, te urci la volan, TALPA trage..de rupe (adica la fel) insa la orizont apare o alta problema...consuma cat un ARO 4x4 si parca nici nu e mare diferenta de cum trage ! Ba mai mult apar si bubuieli sub capota - cum erau la daciile alea vechi, rateuri pe admisie.
Deci ce sa fie oare? Doar am schimbat injectoarele...admisia si softul din ECU. Sa vezi ca m-a sabotat ala de "tiuneaza" softuri ! Al dreq prost, dupa ce ca nu stia nimic, mai se dadea si smecher cu "leptocul" pe masina.

Eee aici apar probleme mai "deep"sa zicem. Supapele de la chiuloasa motorului sunt aceleasi (micute si anemice) ori cantitatea de amestec detonant este mai mare. Practic oricat ai incerca tu sa indesi in motor MAI MULT aer si benzina nu prea merge...

Asadar solutia este sa impingi FORTAT acest amestec (aer in mod special)...si iata cum producatorilor le-a venit ideea de TURBO... :mrgreen:

Dar stai - zici tu, oare la mine nu o merge turbo? Teoretic MERGE 100% practic subansamblele si internele motorului D7F spun PAS ca sunt cam slabute si nu ar face fata la presiunile si fortele dezvoltate ulterior...

Deci una peste alta...NU AI CE SA II FACI la acest motor. AI putea sa pui un motor 16V insa ar trebui sa schimbi si discurile + ertrierele. Toate 16v au discuri ventilate si ertriere mai mari. Logica este sa o poti opri.

Insa daca tot schimbui motorul, DE CE nu vrei sa impingi lucrurile intradevar unde trebuie. Pune un 1.4 16V sau un 1.6 16V si chiar este treaba buna. 98cp sau 105cp. (eu unul as merge pe 1.4 16v).

PS chiar daca are o puternica aroma de pamflet, sper sa gasesti informatiile utile din postarea asta si te-as ruga sa culegi ce este intradevar valabil pt tine.

Cu stima,

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


20:00, 31 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Iul, 2012
Mesaje: 109
Localitate: Pitesti
ok, multumesc frumos...sunt in dubii momentan, vreau sa achizitionez alt twingo 1.2 16v sau sa ii pun un motor 1.4 gtt de pe reno 5..acum sa vedem care castiga:D


20:03, 31 Dec 2012
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Bro. asculta sfat prietenesc. K4M se cheama solutia ! 1.4 16V

Uite un link sa vezi cum e motorul pus. O sa iti placa.

Un Twingo cu motor 1.4 16V sau 1.6 16V (motoarele au dimensiuni ABSOLUT IDENTICE si in plus arata LA FEL).

http://www.youtube.com/watch?v=1UOBWsMZRTY

Se pare ca motorul incape LA MARELE FIX. Vezi de la minutul 2.46.

Deci la prima vedere tamponul din dreapta este custom (motiv pentru care a fost decupata putin si din tabla aia), probabil si tamponul central este custom - cel de la cutie insa, cred ca 99% este cel original (pt ca pe K4M este aceeasi cutie de viteze JB1).
Datorita faptului ca se pastreaza cutia de viteze si tamponul cutiei, timoneria de la cutia de viteze ar trebui sa fie 99% aceeasi, evacuarea sigur a suferit si ea modificari...DAR partea buna a lucrurilor este ca incape REZONABIL (cel putin dupa parerea mea).

Asadar cu un 1.4 16v = 98cp sau 1.6 16v = 105 cp cred ca este minunat pe Twingo un asa motor.

98CP? Eee? Cum suna?

Daca tot bagi Tuning, 15cp? si munca LA FEL ca la un tuning de 40cp in plus. Ca pui 1.2 16V ca pui 1.4 16V munca depusa este similara...

Poate ceva mai multi bani la 1.4 16v dar sunt inca 40cp in plus - gandeste-te si din punctul asta de vedere.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


20:12, 31 Dec 2012
Profil YIM

Membru din: Iul, 2012
Mesaje: 109
Localitate: Pitesti
multumesc pentru sfat..ai un id de mess?sunt interesat:D


20:18, 31 Dec 2012
Profil

Membru din: Aug, 2012
Mesaje: 49
Nr: B 800 WOB
Sincer, cred ca twingo e din secunda 1 conceput pentru motor 1.2, chiar si 1.2 16v e prea mult pentru twingo. Ati vazut si voi cum se face la 50 la ora, zici ca e facuta din lemn la crashtest. Nu mai zic cat de puternica e caroseria, bubu stie ca de la un impact mic acum cred ca face 4 urme de roti pe zapada. Twingo e masina de oras, foarte usoara, conceputa sa consume putin si sa mearga cu 100 la ora, maxim 110 pe autostrada. Eu nu as avea curaj sa pun motor mai mare pe o caroserie care trosneste din toate incheieturile cand cobori o bordura sau o urci pe cric...


16:34, 04 Ian 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Hai sa nu exageram totusi. Masinuta este destul de greuta...ce ai vrea sa ai 20 de cai ca pe motoreta?

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


17:44, 04 Ian 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Pai motoreta mea are 90 de cai :lol:


17:50, 04 Ian 2013
Profil YIM WWW

Membru din: Aug, 2012
Mesaje: 49
Nr: B 800 WOB
O fi "greuta", dar e solida ca un bax de polistiren, nu e inchegata deloc calumea.


18:36, 04 Ian 2013
Profil

Membru din: Mar, 2012
Mesaje: 1269
Localitate: Bucuresti sau Constanta depinde de sezon :)
Geo sa stii ca la teste masina sta foarte bine, si fata de alte surate din clasa ei sta destul de bine.

Chestia cu scartaitul nu tine de cat de inchegata este, ci este o problema nativa - se cheama RENAULT. Orice renault, indiferent de calasa troznesc prin el plasticele si incheieturile, asta nu inseamna ca nu este solida, ci ca ei inca nu au invatat sa prinda interioarele ca lumea..o fac cu nasturei din aia infantili de plastic care scartaie ca naiba.

_________________
Dezactivari imobilizator
Reparatii electrica auto
Resoftari / Reparatii calculatoare auto
Programari chei

Diagnoza auto: Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, VAG, OPEL, BMW

Telefon: 0723820128
e-mail: mircea.mocanu.ct@gmail.com
YM: bubu782001@yahoo.com


19:11, 04 Ian 2013
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 1949
Localitate: Bucuresti
Nr: B-112-TGO
Subscriu. Un alt participant la trafic chiar a vrut sa afle ce se intampla daca intra dupa contrasens cu Logan-ul intr-un Twingo. Si a intrat, in al meu acum 1 an.
Parerea mea este ca RENAULT mai putea aduce ceva imbunatatiri la Twingo (faza 1 si 2) in peste un deceniu de fabricatie. Nu i-a interesat.

_________________
Fun Twingo


19:44, 04 Ian 2013
Profil
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 11 mesaje ] 

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron