Răspunde la subiect  [ 82 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Următorul
Intrebari Twingo 
Autor Mesaj
Avatar utilizator

Membru din: Mai, 2016
Mesaje: 32
Localitate: Timisoara
Nr: MH05HUF
Nu, pentru ca stergatorul de twingo pivoteaza

_________________
2004 Twingo 1.2 16V D4F 708


18:13, 09 Ian 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2013
Mesaje: 13
Localitate: Bucuresti
Nr: BV-12-EDS
Ok ! Mulțumesc ! Din păcate nu prea se găsesc cele originale

_________________
Renault Twingo 1994/C3G/C063


19:12, 09 Ian 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Mar, 2015
Mesaje: 70
Localitate: Bucuresti
Va rog, imi poate spune cineva unde e/ cum verific nivelul lichidului de servo/ ce fel de ulei trebuie ?
Va multumesc.

_________________
motoras: D7F 8V din 1998


13:59, 26 Ian 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Mai, 2016
Mesaje: 32
Localitate: Timisoara
Nr: MH05HUF
twingo nu are servo per-se. Este doar un motoras electric pe coloana de directie.Nu exista ulei/pompa servo

_________________
2004 Twingo 1.2 16V D4F 708


14:07, 26 Ian 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Mar, 2015
Mesaje: 70
Localitate: Bucuresti
Multumesc mult. Asa banuiam si eu, insa am auzit odata un zgomot de scartait cand am virat dreapta la maxim, zgomot ce nu s-a mai repetat. De aceea gandul m-a dus prima data la completarea uleiului servo...

Un weekend frumos !

_________________
motoras: D7F 8V din 1998


15:36, 27 Ian 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2013
Mesaje: 13
Localitate: Bucuresti
Nr: BV-12-EDS
Am și eu o întrebare . Cum scot mânerul macarelei de la geam ? Nu-mi dau seama cum se desface . La dacie aveam o siguranță de metal o scoteai apoi scoteai mânerul . La twingo cum trebuie să procedez ? Mulțumesc !

_________________
Renault Twingo 1994/C3G/C063


16:42, 08 Feb 2017
Profil

Membru din: Apr, 2014
Mesaje: 61
Nr: IF-99-TIM
Are idee cineva....bordul la twingo se reseteaza de la 0...dupa 299.999 sau ceva de genul asta???


13:21, 09 Feb 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
untar scrie:
Are idee cineva....bordul la twingo se reseteaza de la 0...dupa 299.999 sau ceva de genul asta???


teoretic nu, practic stiu un caz, dar cred ca-i bordul de vina


20:56, 09 Feb 2017
Profil YIM WWW
Avatar utilizator

Membru din: Mai, 2016
Mesaje: 32
Localitate: Timisoara
Nr: MH05HUF
Cred ca depinde de anul fabricatiei

_________________
2004 Twingo 1.2 16V D4F 708


21:33, 09 Feb 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
nici un bord nu o ia de la zero la 300.000


22:22, 09 Feb 2017
Profil YIM WWW

Membru din: Apr, 2014
Mesaje: 61
Nr: IF-99-TIM
Am inteles,deci in orice caz e problema de la display...multumesc frumos !!


09:43, 10 Feb 2017
Profil

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Nr: IF30BAN
Salutare! Dragi Twingari mă văd nevoit să revin între voi și îmi face mare plăcere deoarece prima dragoste nu se uită niciodată.

Deoarece nu am găsit un topic dedicat achizițiilor voi scrie aici.
Vreau să-i iau soției un Twingo, mă uit la acestea:
Renault Twingo
https://www.olx.ro/oferta/renault-twingo-ID84qew.html

Sau
Renault Twingo GT
https://www.olx.ro/oferta/renault-twing ... 84kTb.html

Eu aș merge pe primul, consum ok, an bun, km dacă sunt reali și mai ok, ce știți voi despre cel turbo? E senzație? Fiabil?

Mulțumesc mult!


20:25, 10 Mar 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Mar, 2015
Mesaje: 70
Localitate: Bucuresti
Nu stiu daca sotia are ce sa faca cu varianta turbo in oras, tu stii cel mai bine. Si la cat lauda tipul masina aia (versus comentarii de prin alte tari nu tocmai ok) ma si mir de ce naiba vrea sa o vanda, daca e asa de perfecta. :P

Eu as merge pe varianta clasica - se repara usor, putine probleme, piese destul de ieftine, distractiv de condus, consum convenabil...

Parerea mea.

_________________
motoras: D7F 8V din 1998


12:49, 12 Mar 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 870
Localitate: Bucuresti
Salut!
E greu de facut o recomandare din punctul meu de vedere...
Din punct de vedere al exploatarii zilnice GT-ul chiar daca este mai puternic, este mai economic financiar deoarece are instalatie GPL. Din punct de vedere al performantelor tot el va castiga.
Daca vrei o masina in care sa nu ai de facut prea multe investitii cu toate ca nu poate garanta nimeni asta as merge pe Twingo-ul facelift cu motor de 75 de cai. Al meu Twingo are acelas motor si i-am pus GPL de peste 2 ani si nu am avut mari probleme cu el. Doar de inlocuit niste fise+bujii si ceva reglaje la GPL. In rest niste capete de bara inlocuite datorita drumurilor din Bucuresti si Romania pe la ~75.000 km. Motorul este decent dar bineinteles un surplus de putere nu m-ar deranja uneori...
Totusi Twingo-ul facelift este mult mai nou si mai putin utilizat...

Cu sufletul as cumpara GT cu ratiunea facelift-ul

Incearca sa le vezi pe amandoua si sa le conduci putin ca sa iti faci o idee despre cum se misca fiecare si care iti place mai mult.

Spor la ales!
Te asteptam in sectiunea Masina mea cu noua achizitie ;)

_________________
Renault Twingo 2011/D4F-J7/1,2/16V


14:42, 12 Mar 2017
Profil

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Nr: IF30BAN
Am văzut azi mașina. Se pare că e la al doilea proprietar în România. Să știi că și eu am mai avut impresia că am mai văzut-o în toamnă la vânzare. Mai exact în 25.10.2016 a fost înmatriculată de el, iar prima dată în 18.05.2015. Mașina are 107.000km în bord, nu cred că sunt ai ei după cât de uzată era cheia. Mâine îi fac verificarea în rețeaua Renault. Eu conduc acum un Mondeo 1.6 tdci de 115cp - Comparațiile mele vor fi față de aceasta, această mașină e sprintenă chiar și pe gaz. Se simte servodirecția electrică, greierașii sunt la ei acasă, suspensia este rigidă, anvelopele de pe mașină sunt de iarnă, dot 2003, stikerul de pe are vreo 20cm pierduți, bara spate are mici ciupituri de vopsea, portiera dreaptă are un pic lacul sărit acolo unde aruncă roata. Bara față nu se îmbină perfect cu aripa doar in partea dreapă iar elementele de caroserie au scris pe ele Renault, doar parbrizul a fost înlocuit. Proprietarul zice că mașina mănâncă cca 400ml de ulei la 10.000km, mă îngrijorează asta, deoarece are puțini km în bord dacă sunt reali. Printre dotări: ESP, pilot, senzori de lumini, ploaie, AC, proiectoare, radio cd, comenzi sub volan, oglinzi electrice încălzite. Spune că are și anvelope de vară dar nu le-am văzut. Interiorul este negru, cam murdar, trebuie curățat.

Mașina pornește pe benzină apoi trece automat pe gaz, are un buton și se poate rula doar pe benzină. Când o turam pe loc, avea un șoc ciudat pe la 900 de tuarții, la relanti stă pe la 750. Butelia de gaz e în locul roții de rezervă și proprietarul spune că rulează cca 350-370km cu un plin, instalația are revizia recent făcută, iar distribuția schimbată în toamnă la 97000km, curea, role și curea accesorii. Nu există carte de service.

Soției îi place, pe mine nu mă dă pe spate. Dacă km sunt reali sau foarte aproape de realitate și testul de compresie este ok sunt șanse mari să o cumpăr.

Am avut D7F si am fost super multumit de consum, aveam vreo 7% pe Bucuresti. De asta ma indrept spre Twingo iarasi. Cat despre caii putere in plus ar trebui sa fim realisti, ii ai la 4-5000 de ture, nu ajungi acolo in traficul de capitala. Eu cu Mondeo am o viteza medie de 18km/h pe ultimii 800km (atat fac cu un plin), sunt zile cand nu apuc sa bag a 4-a... Intradevar, GT-ul are avantajul GPL-ului, cred ca va lua vreo 10-11%, adica in banii benzinei la jumatate... Va tin la curent, cu siguranta va fi Twingo, daca nu va fi GT caut macar un facelift :)


10:03, 13 Mar 2017
Profil

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Nr: IF30BAN
a venit rezumatul istoricului de service: in primul an 30.000km cand i s-au schimbat stergatoarele, in rest nimic...


10:38, 13 Mar 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 870
Localitate: Bucuresti
Suspecta treaba cu kilmoetrii...
Eu unu nu as cumpara o masina fara istoric doar daca e la un pret bomba si dupa o verificare amanuntita a unui mecanic care sa cunoasca bine aceste masinute...
Si eu am tot butelie toroidala (in locul rezervei) dar merg intre 420 si 550 km pe un plin de gaz... functie de temp exterioara si bineinteles de talpa. Mi se pare maricel consumul de gaz... instalatia mea e montata tot la supergaz asa ca sunt 95% sigur ca rezervorul are aceasi capacitate...
Consumul meu echivalent pe benzina (gaz+benzina de pornire) urban este intre 4 si 5% iar extraurban 3.5-4.5%. Iarna consuma mai multa benzina dar mai putin gaz, vara aproape doar gaz dar AC-ul isi face simtita prezenta.

Facelift-ul l-ai vazut? Sau nu e din Bucuresti?
Motorul de GT din ce am citit oe formuri avand injectie directa e o idee mai pretentios... pentru lipsa batai de cap ti-as recomanda un 1.2 aspirat...

Spor la vizionari si la ales!

_________________
Renault Twingo 2011/D4F-J7/1,2/16V


13:09, 13 Mar 2017
Profil

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Nr: IF30BAN
Faceliftul s-a dat, anunțul nu mai este de ieri valabil. Mai căutăm, ce e al ei e pus deoparte :)


21:32, 13 Mar 2017
Profil

Membru din: Ian, 2012
Mesaje: 5
Localitate: Bucuresti
Nr: IF30BAN
Salut, apropo de facelift, ce are in plus? Vad ca motoarele de 1.2 16v de 75CP sunt aceleasi din 2001...
Ce am observat eu: bara fata cu proiectoarele sus, la interior am vazut ca cd playerul este alt model cu bluetooth, unele au senzori de ploaie si lumini, ABS si ESP (standard?). Nu-mi dau seama daca cele doua locuri din spate individuale sunt standard sau nu. Am vazut masini cu bancheta, am vazut masini cu scaune individuale. Ma oftic ca pe Renault Romania nu am gasit un configurator de Twingo ca sa-mi dau seama si de standarul de echipare...


18:33, 15 Mar 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 870
Localitate: Bucuresti
Salut!
A crescut norma de poluare la euro 5 in 2011
Eu am versiunea trend din iunie 2011 si are asa: radio-cd cu aux in fara bluetooth(era optional), ac manual, bancheta spate intreaga, geamuri si oglinzi electrice(fara degivrare), 2 air-bag-uri, ABS, turometru... si cam atat imi dau acum seama...
Ca optiune am ales reglaj scaun pe inaltime cu tetiere fata noua generatie si spate tip virgula...

Daca mai ai intrebari nu ezita si intreaba-ma ;)

_________________
Renault Twingo 2011/D4F-J7/1,2/16V


20:51, 16 Mar 2017
Profil
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 82 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Următorul

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron