Răspunde la subiect  [ 38 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2
B 61 DRD 
Autor Mesaj
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Usurarea volantei, nu o sa rezulte intr-un mers neregulat si niste forte cam mari de apasare pe cuzineti si o uzura prematura a acestora?


08:50, 23 Mai 2015
Profil YIM WWW

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 19
Mers usor neregulat...da exista o posibilitate mica, dar nu cred.
Forte mari de apasare pe cuzineti nu pentru ca s-a facut si echilibrare dinamica dupa usurare. Ca fapt divers a scazut de la 6.5 kg la 5 kg, iar volanta de Clio Rs 2.0 16v vine cu 4.9 kg de fabrica.

Imi puteti spune va rog unde se afla mufa de diagnoza ? Am cautat ieri putin dar nu am gasit. Multumesc.


09:11, 23 Mai 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
valanta se echilibreaza in acelasi timp cu arborele pentru a fi corect balansata. Clio RS are si arborele corespunzator greutatii volantei.

pentru mufa obd, ce an twingo?


11:34, 23 Mai 2015
Profil YIM WWW

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 19
Nu zic ca nu e corect ce spui dar gandeste te ca doar intre diferitele tipuri de placi de presiune care vin aftermarket pt volanta asta, ai pana la 200g greutate diferenta...ceea ce este enorm. Intre valeo si Sachs sunt aproximativ 150 grame diferenta, voi cantari zilele viitoare.
Deci poti schimba greutatea ansamblului volanta placa doar din schimbarea ambreiajului fara sa fie nevoie de echilibrare volanta sau vibrochen.
Masina nu va circula prea mult pe strazi deci nu imi fac probleme de fiabilitate ci urmaresc mai mult castigul de putere.

Twingo este fabricat in iulie 1999 motor d7f


Fişiere ataşate:
20150523_200021.jpg
20150523_200021.jpg [ 2.57 MiB | Vizualizat de 4538 ori ]
20150523_182959.jpg
20150523_182959.jpg [ 2.91 MiB | Vizualizat de 4538 ori ]
20150523_200015.jpg
20150523_200015.jpg [ 2.07 MiB | Vizualizat de 4538 ori ]
08:11, 24 Mai 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Dec, 2011
Mesaje: 2196
Localitate: Bucuresti
Mufa este langa panoul de sigurante.


08:35, 24 Mai 2015
Profil YIM WWW

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 19
Distributie noua si pinion cu pana.
De fabrica pinionul nu are pana si nu sunt putine cazurile de motoare cu distributia sarita.


Fişiere ataşate:
20150525_183804.jpg
20150525_183804.jpg [ 2.65 MiB | Vizualizat de 4516 ori ]
20150525_183800.jpg
20150525_183800.jpg [ 2.99 MiB | Vizualizat de 4516 ori ]
23:18, 25 Mai 2015
Profil

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 19
Aseara am reusit sa urc motorul. Urmeaza sa lucram un suport, sa inchei mecanica, electrica si cheie :)


Fişiere ataşate:
11101611_437343379758392_4023395347765366460_n.jpg
11101611_437343379758392_4023395347765366460_n.jpg [ 80.74 KiB | Vizualizat de 4492 ori ]
07:28, 28 Mai 2015
Profil

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 19
Masina a iesit pe strazi. Se misca neasteptat de bine.

Urmeaza modificari serioase pe partea de motor pentru cresterea puterii.


Fişiere ataşate:
20150605_180759.jpg
20150605_180759.jpg [ 2.88 MiB | Vizualizat de 4471 ori ]
21:30, 05 Iun 2015
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Sep, 2013
Mesaje: 255
Nr: B 987 MHN
Misto misto, te-ai miscat f repede. Bravo!

110cp nu sunt suficienti pe masinuta? :D


21:40, 06 Iun 2015
Profil

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 19
Masina se misca foarte bine...nu ma asteptam sa traga asa pt motorul asta.

Nu ma opresc aici...clapetele individuale sunt deja comandate...urmeaza si axe Catcams plus altele iar masina e deja goala inauntru :)


22:42, 06 Iun 2015
Profil

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 19
Nu am mai postat de ceva vreme. Am avut alte treburi dar am gasit timp si pentru masina.

Pe perioada iernii am refacut complet masina.

Motor Megane 2, chiuloasa portata si planata, axe cu came 256 grade, serpi Supersprint, cutie cu rapoarte de Clio RS, volanta usurata, admisie de Twingo 2 Rs 133 cai si masina golita complet la aproximativ 720 kg.

Astept sa vina admisia, sa fac electrica si este gata.


Fişiere ataşate:
12921127_547148712111191_953682108_n.jpg
12921127_547148712111191_953682108_n.jpg [ 80.75 KiB | Vizualizat de 3476 ori ]
13479936_580206368805425_1474413582_n (1).jpg
13479936_580206368805425_1474413582_n (1).jpg [ 136.18 KiB | Vizualizat de 3476 ori ]
13178869_564233203736075_6306650135396390228_n.jpg
13178869_564233203736075_6306650135396390228_n.jpg [ 112.48 KiB | Vizualizat de 3476 ori ]
13151594_564233240402738_5897074894354231503_n.jpg
13151594_564233240402738_5897074894354231503_n.jpg [ 93.29 KiB | Vizualizat de 3476 ori ]
08:33, 25 Iun 2016
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Noi, 2011
Mesaje: 1949
Localitate: Bucuresti
Nr: B-112-TGO
Salut.
Interesanta lucrarea.
Tare mult as vrea sa o vad si eu.
Bafta in continuare.

_________________
Fun Twingo


10:14, 30 Iun 2016
Profil

Membru din: Feb, 2015
Mesaje: 19
In mare este gata. Am pornit motorul merge...am scos o putin pe strada.
Mai sunt cateva chestii de reglat si am terminat.


Fişiere ataşate:
WP_20160705_15_17_32_Pro.jpg
WP_20160705_15_17_32_Pro.jpg [ 2.39 MiB | Vizualizat de 3353 ori ]
07:25, 07 Iul 2016
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Mar, 2015
Mesaje: 69
Localitate: Bucuresti
Felicitari pentru munca depusa !

O intrebare: cum faceti (reusiti) sa omologati RAR motoarele astea pe care le "aruncati" pe masinuta asta, cu aceasta caroserie din table de conserve ?

_________________
motoras: D7F 8V din 1998


08:54, 04 Apr 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Iun, 2012
Mesaje: 1348
Localitate: Timisoara
Nr: TM 85 GMC
cine a zis de omologare ?
merge fara

_________________
Renault Twingo, an 1995, capacitate motor 1239 cmc, tip motor C3G
***************************************************
1 for all and all for TWINGO !!!


08:16, 14 Apr 2017
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Mar, 2015
Mesaje: 69
Localitate: Bucuresti
Nu inteleg raspunsul, observ ca masina INCA e inmatriculata, talon, etc.
Daca e un secret, nu e nevoie sa-l divulgati. Intrebam doar pentru ca am avut si eu o astfel de idee cu acest motor, dar mi-a trecut cand am vazut cat de complicat e in tara asta orice modificare legala...

Bafta cu proiectul !

_________________
motoras: D7F 8V din 1998


01:51, 18 Apr 2017
Profil
Avatar utilizator

Membru din: Iun, 2012
Mesaje: 1348
Localitate: Timisoara
Nr: TM 85 GMC
ideea e ca in Romania ca sa faci totul legal te costa de iti sar fulgii
plus ca nici nu cred ca se omologheaza asa ceva la noi (doar afara)

_________________
Renault Twingo, an 1995, capacitate motor 1239 cmc, tip motor C3G
***************************************************
1 for all and all for TWINGO !!!


22:51, 26 Apr 2017
Profil YIM
Avatar utilizator

Membru din: Mar, 2015
Mesaje: 69
Localitate: Bucuresti
Si dupa atita munca...acum vinzi motorul ?

_________________
motoras: D7F 8V din 1998


18:51, 27 Apr 2017
Profil
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Răspunde la subiect   [ 38 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron