MM 39 AOW

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

Primele intrebari:
Ce motor am?
Diagnoza zice Injector 1 circuit open la 115000 Km.
In vara, dupa abuz in oras a mers in 3 cilindri si a aprins check engine.
Am lasat-o sa se raceasca motorul si s-a sters eroarea cu torque.
Un injector cum aleg? Doar daca il scot cel cu probleme sa vad codul?
Consuma cam 5.5 mixt si uneori merge usor galopat cand merg subturat.

Ce antigel sa bag?
Am bagat ceva ieftin, cred ca albastru si acum ar trebui sa completez ca e sub minim, dar are doar -12 grade desi cand am bagat am bagat 2l antigel si 2l apa distilata.
Se prelinge pe un furtun din spatele motorului. A golit bidonul in 6 luni. E o problema?
Attachments
IMAG0941.jpg
IMAG0830.jpg
IMAG0829.jpg

User avatar
mihnea987
Posts: 255
Joined: 11:54, 30 Sep 2013
Nr: B 987 MHN

Re: MM 39 AOW

Post by mihnea987 »

Ai ultima versiune de 1.2 16v d4f 722, similar cel pus si pe Sandero (ala e parca 732 dar nu stiu care sunt diferentele intre ele, din exterior par identice). Injector cumperi de la un magazin de piese pe baza seriei de sasiu.

Eu folosesc antigel Glaceol din ala facut de Dacia, verde. Daca stii ca ai o pierdere ar trebui sa schimbi furtunul si nu ar trebui sa te miri ca iti scade nivelul. Si oricand schmbi tipul de antigel trebuie golit tot sistemul ca nu se amesteca si le scade nivelul rezistentei la inghet.

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

Pai nu trebuie sa fie "pereche" injectoarele?
Nu trebuie sa stie ecu timpii de reactie?
Merge cu diverse modele si ecu are feedback si se adapteaza pe ce injectoare sunt montate?

Multumesc.

User avatar
scriciu
Posts: 1277
Joined: 15:05, 12 Jan 2012
Nr: Ala cu MAC
Location: Bucuresti
Contact:

Re: MM 39 AOW

Post by scriciu »

la injectoare il schimbi doar pe cel ars. nu necesita adaptare. o sa mearga perfect. ar trebui sa schimbi furtunul care curge. Injector am eu exact pt modelul tau. Call me 0723 695 915
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

Pai nu curge vizibil furtunul.
E doar umed.
Se duce juma de litru sau un litru in 6 luni in care a fost si vara cu 35 de grade.
E grav?

User avatar
Gelu
Posts: 1355
Joined: 00:18, 27 Jun 2012
Nr: TM 85 GMC
Location: Timisoara
Contact:

Re: MM 39 AOW

Post by Gelu »

nu e grav dar trebuie schimbat
pentru ca daca tot amani sa il schimbi te vei trezi ca s-a spart de tot si pierzi tot antigelul
Renault Twingo, an 1995, capacitate motor 1239 cmc, tip motor C3G
***************************************************
1 for all and all for TWINGO !!!

User avatar
mihnea987
Posts: 255
Joined: 11:54, 30 Sep 2013
Nr: B 987 MHN

Re: MM 39 AOW

Post by mihnea987 »

bogdan1337 wrote:Pai nu trebuie sa fie "pereche" injectoarele?
Nu trebuie sa stie ecu timpii de reactie?
Merge cu diverse modele si ecu are feedback si se adapteaza pe ce injectoare sunt montate?

Multumesc.


Eu am schimbat un injector original Magnetti cu unul Bosch si merge fara probleme masina, si nici macar nu seamana cu cele vechi. Dar recunosc ca m-am speriat initial, cand am vazut cat de diferit este de cele vechi.

20140501_161404.jpg


Eu am prima generatie de 16v, D4f, tu ai alte injectoare.

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

E normal sa scada nivelul de lichid de racire incet si in timp?
Cam cat si in cat timp?

User avatar
scriciu
Posts: 1277
Joined: 15:05, 12 Jan 2012
Nr: Ala cu MAC
Location: Bucuresti
Contact:

Re: MM 39 AOW

Post by scriciu »

Mai oameni buni....intelegeti ca nivelul lichidului de racire nu trebuie sa scada deloc. Daca scade inseamna ca ai o scurgere undeva sau il consuma motorul(lucru destul de rar). Verificati-va instalatiile de racire.
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

Furtunul umed leaga capacul de supape cu filtrul de aer.
Ce e acolo?
Furtunul ce merge in radiator si in cabina e uscat peste tot. Am verificat pe furtun si la conectarile sale.
Attachments
IMAG0943.jpg

User avatar
scriciu
Posts: 1277
Joined: 15:05, 12 Jan 2012
Nr: Ala cu MAC
Location: Bucuresti
Contact:

Re: MM 39 AOW

Post by scriciu »

Ala este furtunul de la epuratorul de gaze si pe acolo ies gaze/ulei din capacul de la culbutori spre admisia de aer din motor. Verifica radiatorul si corpul termostat.
Twingo 1.2 16v D4F-702 2003 Expression

User avatar
mihnea987
Posts: 255
Joined: 11:54, 30 Sep 2013
Nr: B 987 MHN

Re: MM 39 AOW

Post by mihnea987 »

Verifica si teava aia de plastic care iese din motor in spatele alternatorului am vazut cazuri in franta cu ea fisurata. Eu aveam rupta garnitura de la termostat si pierdeam incet antigel pe acolo.

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

Unde e senzorul de turatie pe motorul asta? Descarc bateria si nu porneste. :(

User avatar
mihnea987
Posts: 255
Joined: 11:54, 30 Sep 2013
Nr: B 987 MHN

Re: MM 39 AOW

Post by mihnea987 »

Pe volanta, deasupra cutiei de viteze, imediat sub termostat.

Vezi sa recunoasca cheia imobilizatorul ca aste e alta boala a lor.

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

Poza de seara, curata si lucioasa. :)
Attachments
DSC_0021.JPG

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

@
mihnea987

Daca stinge becul de imobilizator imediat ce dau la automat inseamna ca immo e ok?

Multumesc.

User avatar
mihnea987
Posts: 255
Joined: 11:54, 30 Sep 2013
Nr: B 987 MHN

Re: MM 39 AOW

Post by mihnea987 »

Da trebuie sa se stinga la cateva secunde dupa ce pui contactul. Daca incepe sa clipeasca des nu e bine.

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

Poveste noua:

Nu porneste dimineata.
Simptome de senzor turatie mort.
Pe diagnoza nu arata nimic. Totusi, vede 240 rpm, desi e oprit motorul. Tot atat si cand incerc sa pornesc.
Verificat sigurante. Verificat vizual relee din cutiuta de langa baterie.
Un releu era miscat si iesit pe jumtatate (poate de la gropi).
Apas releul inapoi, si porneste.
Merge foarte galopat, mai ca se opreste, gen mers in 3 cilindri.
Diagnoza zice injector 1 circuit open si cylinder 4 missifre.
Teoria a 2 mecanici: s-au udat bujiile cat am incercat s-o pornesc.
Mers asa 20 de km, cu fortari si scuturaturi la cautat cheie de bujii (e mai ingusta decat cea normala de logan).
Desfacut bujia 4, constatat ca e compromisa.
Mers inca 20 km dupa bujie noua si inlocuit bujia.
Am ramas cu problema injectorului, care acum nu-si mai revine nici la rece cum facea de obicei.
Comandat injector de la domnul Scriciu, garnitura de admisie noua este in stoc, de cand stiu de problemele cu injectorul.
Maine-poimaine primeste injector nou.

Ar mai fi ceva de verificat, daca ii demonteaza rampa de injectoare?

E normal sa arata ca ruginita, dar cu depuneri albicioase bujia beru montata de 6 luni, si mai putin de 13000 km?

Multumesc.

User avatar
bogdan1337
Posts: 44
Joined: 10:26, 26 Oct 2014

Re: MM 39 AOW

Post by bogdan1337 »

Ce senzor e acesta?
Cum se numeste/cum il cer?

S-a rupt o clema cand mi-a schimbat injectorul.
Acum pare sa "traga aer fals" si ocazional aprinde si check engine, in stationare, cu motorul pornit....

Multumesc domnul Scriciu pentru injecor si ajutorul telefonic.
Attachments
IMAG0941.jpg
IMAG0941.jpg (175.09 KiB) Viewed 10818 times

User avatar
GicaPhp
Posts: 2196
Joined: 05:50, 27 Dec 2011
Location: Bucuresti
Contact:

Re: MM 39 AOW

Post by GicaPhp »

senzor map (manifold absolute pressure)

Post Reply